Przystawka z Android TV

Cześć!
Zabieram się za zakup przystawki do telewizora z android TV. Przystawka będzie służyła prawdopodobnie głównie jako odtwarzacz filmów oraz muzyki. Czasem jednak chciałbym swobodnie móc na niej w coś zagrać, więc dobrze byłoby gdyby była wydajna. Myślałem nad jednym z xiaomi mi boxów ale który warto wybrać? A może coś od innego producenta godnego uwagi polecacie?

Z własnego doświadczenia napiszę Ci, abyś nie brał żadnego. Mam w domu egzemplarz, który zakupiony został w Biedronce. Nie wiem czy sprzedają tam produkty gorszej jakości, ale urządzenie strasznie się grzeje, a to z kolei powoduje nagłe wyłączenia i tragiczny odbiór sygnału WiFi. Przeniesienie podstawki na parapet okna poprawiło działanie, ale cudów nie ma.

Kupując teraz, wybrałbym coś ze złączem ETHERNET, aby zapewnić sobie stabilne połączenie sieciowe, aby móc oglądać programy na Netflixie w lepszej jakości, bez przycięć.

Nie znam się zbytnio na podzespołach zastosowanych w tego typu sprzęcie ale w oczy wpadło mi też to coś. Z opisu wygląda ok. Niestety znacznie droższy niż xiaomi ale być może warto dopłacić.


Z tym, że do mi boxa widziałem dedykowany pad, więc jeśli chodzi o gry jest to znacznie wygodniejsza opcja, nie wiem czy z tym sprzętem też pady będą działać?

A do czego i na jakim TV chcesz tego używać?
Pytam bo ten X96 ma tylko DRM L3 więc możesz zapomnieć o takim Netflixie w 4K /5.1 :slight_smile:

Ze swojej strony mogę opisać moje odczucia z użytkowania Mi Box-a 4 bo mam go od roku.

Mi Box 4 jest u mnie używany do Netflixa, HBO GO(od paru dni nareszcie HBO wydało apke na polske dla ANDROID TV), Player, Ipla, PLEX (do puszczania filmów po sieci z serwera w domu).

Pierwszą rzeczą jest to , że MiBOX działa pod kontrolą AndroidTV, a nie zwykłego Androida to spora różnica.

Kolega wyżej wspomniał o strasznym grzaniu się urządzenia, ja tego nie doświadczam, a mam go w szafie schowanego :slight_smile: