Przywracanie danych z dysku po próbie instalacji Kali Linux

Witam. Dzisiaj na Debianie instalowałem Kali Linux wg tej instrukcji: 

http://docs.kali.org/installation/kali-linux-live-usb-install

Czyli komendą dd if=kali.iso of=/dev/sdb bs=512k

Po którejś próbie (coś mi nie działało) przypadkowo wpisałem zamiast sdb sda, po niedługim czasie wyłączyłem ale wiadomo, straciłem wszystkie partycje, windowsa, linuxa i wszystkie pliki… Jak to teraz moge przywrócić? Studiuję informatykę, niby trochę o komputerach wiem ale w tej sytuacji wolę nie eksperymentować… Pewnie Windowsa trzeba będzie od nowa stawiać ale chociaż żebym pliki przywrócił… Bardzo proszę o pomoc. Teraz przy uruchomieniu laptopa miałem ekran bootowania z Kali, więc sporo się zainstalowało…

 

EDIT 

screen z EaseUS Partition Recovery, dalej przejść nie mogę…

http://www.fotem.pl/data/9c875233067a4529464bf8832ea3a.png

Pobierz PartedMagic, uruchom dołączony TestDisk (wybierasz w bootloaderze) i odzyskaj stary układ partycji.

Instrukcja :arrow: http://traxter-online.net/testdisk-photorec-odzyskiwanie-danych/

Działam… 

Taki warning mi wyskoczył… 

http://www.fotem.pl/data/bd6de8298e929cf62a7990c60e00.png

 

Teraz zobaczyłem o co chodzi z tym Parted Magic, ja ściągnąłem TestDisk i robię to pod windowsem, bo dysk z laptopa przełożyłem do PC

Może być pod Windowsem, chodzi o to, aby na tym dysku nie było nic zapisywane. Sam program ostrzega, że nie pasują mu sektory i cylindry. Teraz tego raczej nie ma co poprawiać. Można przejść dalej jak przeanalizuje do 100%?

tak teraz przeglądam partycje, i zaraz będę przywracał. Ale systemu chyba nie przywrócę… 

Zamiast EseUS Partition Recovery spróbuj EseUS Partition Manager -> Wizard -> Recover Partition

Przed operacją możesz albo nawet powinieneś usunąć wszystkie partycje zostawiając gołą przestrzeń

POLECAM! W twojej sytuacji odpowiedni MUSISZ go użyć nie skanować skandiskami!