Przywracanie systemu-najlepsza aplikacja?

(Brunus) #1

W zasadzie jestem laikiem w komputerach-czym więdzej się dowiaduję,tym bardziej wiem,jak mało wiem. :o CO KUPIĆ?-Norton Ghost czy Acronic True Image(specjalnie wspomniałem o mojej"wiedzy" komp.,słabo znam angielski)Cena nie gra roli.Z góry dziękuje :lol:

PRZEPRASZM.MODERATOR poprosił o moje jaśniejsze wyrażenie problemu. CO KUPIĆ!?który program jest lepszy dla gościa,czyli MNIE-SŁABY ANGIELSKI,SŁABA ZNAJOMOŚĆ KOMPUTERÓW.Chciałem zasięgnąć opinii ludzi którzy się znają,lub znają te aplikacje.NO JAŚNIEJ TO JUŻ NIE MOGĘ!Chodzi o przywracanie systemu...

(squeet) #2

Proszę zmienić temat na konkretny, mówiący o problemie.

W tym celu proszę użyć przycisku icon_edit.gif

(Pixel) #3

Moderatorowi chodziło raczej o zmianę tytułu który by lepiej zobrazował twój problem.

Co do tematu to polecam Acronis True Image,jest po polsku,jest bardzo prosty i szybki.Zrobisz nim płytkę botowalną z kopią partycji systemowej,dzięki której w razie awari systemu przywrócisz go wraz z sterami i programami które miałeś zainstalowane.Ma jeszcze sporo innych możliwości.

(Agatonster) #4

voytus

Moderatorowi zapewne chodziło o zmianę tytułu, który winien informować o problemie (ułatwienie dla userów szkających podobnych tematów w wyszukiwarce forumowej, nie sądzę, że wyszukiwarka skojarzy MÓZGI i acronis czy ghost...

Wracając do tematu :

nie mam zdania co do Ghosta , użytkuję Acronis - tu moje zdanie jest bardzo za...

... Acronis jest świetnym progsem do tworzenia obrazów dysków. Konfiguracja zadań odbywa się za pomocą kreatorów. Możesz tworzyć obraz całego twardego dysku lub wybranej partycji, możliwe jest ustawienie poziomu kompresji, i wiele , wiele innych...Oprócz partycji windowsowych - FAT, FAT32 i NTFS, obsługuje jeszcze systemy plików stosowane w Linuksie, takie jak - Ex2, Ex3, ReiserF5 i Linux Swap.