Przywracanie systemu-najlepsza aplikacja?

W zasadzie jestem laikiem w komputerach-czym więdzej się dowiaduję,tym bardziej wiem,jak mało wiem. :o CO KUPIĆ?-Norton Ghost czy Acronic True Image(specjalnie wspomniałem o mojej"wiedzy" komp.,słabo znam angielski)Cena nie gra roli.Z góry dziękuje :lol:

PRZEPRASZM.MODERATOR poprosił o moje jaśniejsze wyrażenie problemu. CO KUPIĆ!?który program jest lepszy dla gościa,czyli MNIE-SŁABY ANGIELSKI,SŁABA ZNAJOMOŚĆ KOMPUTERÓW.Chciałem zasięgnąć opinii ludzi którzy się znają,lub znają te aplikacje.NO JAŚNIEJ TO JUŻ NIE MOGĘ!Chodzi o przywracanie systemu…

Proszę zmienić temat na konkretny, mówiący o problemie.

W tym celu proszę użyć przycisku icon_edit.gif

Moderatorowi chodziło raczej o zmianę tytułu który by lepiej zobrazował twój problem.

Co do tematu to polecam Acronis True Image,jest po polsku,jest bardzo prosty i szybki.Zrobisz nim płytkę botowalną z kopią partycji systemowej,dzięki której w razie awari systemu przywrócisz go wraz z sterami i programami które miałeś zainstalowane.Ma jeszcze sporo innych możliwości.

voytus

Moderatorowi zapewne chodziło o zmianę tytułu, który winien informować o problemie (ułatwienie dla userów szkających podobnych tematów w wyszukiwarce forumowej, nie sądzę, że wyszukiwarka skojarzy MÓZGI i acronis czy ghost…

Wracając do tematu :

nie mam zdania co do Ghosta , użytkuję Acronis - tu moje zdanie jest bardzo za…

… Acronis jest świetnym progsem do tworzenia obrazów dysków. Konfiguracja zadań odbywa się za pomocą kreatorów. Możesz tworzyć obraz całego twardego dysku lub wybranej partycji, możliwe jest ustawienie poziomu kompresji, i wiele , wiele innych…Oprócz partycji windowsowych - FAT, FAT32 i NTFS, obsługuje jeszcze systemy plików stosowane w Linuksie, takie jak - Ex2, Ex3, ReiserF5 i Linux Swap.