looky1
(Lookypl)
13 Luty 2009 19:45
#1
Witam.
Walczę z problemem następującej natury:
Przy uruchamianiu niektórych aplikacji wyskakują błędy informujące, że “Wystąpił problem z aplikacją … i zostanie ona zamknięta. Przepraszamy za kłopoty.”
Jak na razie odkryłem, że dot. to Outlook Express-a, Windows Live Messenger, IE oraz przywracania systemu.
Wczoraj instalowałem MSN oraz Deamon, myślałem, że to wina Deamona, więc go odinstalowałem ale problem nie zniknął. Chciałem przywrócić system ale i to nie zadziałało (wyskakuje w/w błąd). Przy uruchamianiu GG też się wysypuje. Myślałem, że to wina dostępu do net-u ale inne programy działają (Opera np.).
Prześledziłem inne tematy na tym forum (m.in. http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?f=2&t=134112&start=0 ) ale nie pomaga nic.
Mam taką cichą nadzieję, że ktoś pomoże mi się uporać z problemem. Zielony w tym temacie nie jestem ale wyczerpały mi się pomysły :?
Pozdrawiam i czekam na odp.
Łukasz.
Na początek zobacz co masz a autostarcie albo przejżyj lig z hijackthis bo (Outlook Express ,Messenger) raczej tam byc nie powinno
GG możesz spróbowac przeinstalowac
chociaż ja (tak po cichu) stawiał bym na jakiegoś syfa , pełny scan antyvirem by nie zaszkodził
greh
(greh)
13 Luty 2009 21:20
#3
Pokaż log z HijackThis . Instrukcja viewtopic.php?f=16&t=36654
Pokaż log z Combofix . Instrukcja viewtopic.php?f=16&t=36654
Logi dajesz na wklej.org lub wklej.eu a w poście Pokażesz tylko link.
looky1
(Lookypl)
14 Luty 2009 15:05
#4
Reinstall GG nic nie daje, próbowałem zarówno najnowszą jak i starsze wersje - wszystkie się wysypują przy starcie systemu.
Logi:
Hijack: http://wklej.org/id/52673/
Combofix: http://wklej.org/id/52666/
Scan Kasperskym zaraz zapuszczam, jak coś znajdzie dam znać.
Pozdrawiam. Łukasz.
Dodano 17:48
Pełne skanowanie wszystkich plików nic nie wykazało.
huber2t
(huber2t)
14 Luty 2009 17:27
#5
W logach nic nie widzę
usuń ręcznie folder C:\Qoobox oraz Combofix , usuń instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system Ccleanerem
looky1
(Lookypl)
14 Luty 2009 18:02
#6
Foldery usunięte, system przeczyszczony - niestety bez zmian.
Zauważyłem natomiast, że wszystkie błędy (z wyjątkiem GG) w sygnaturze błędu zawierają ten sam wpis ModName: mshtml.dll (tak jak na zdjęciu):
Jakieś dalsze pomysły??
Pozdrawiam. Łukasz.
greh
(greh)
14 Luty 2009 18:11
#7
Wyrejestruj i ponownie zarejestruj biblioteke Mshtml.dll
looky1
(Lookypl)
14 Luty 2009 18:27
#8
Chodzi o polecenia:
“regsvr32.exe /u Mshtml.dll”
i
“regsvr32.exe Mshtml.dll” ??
Jeżeli tak to niestety wywala błąd zarówno przy pierwszym jak i drugim poleceniu:
Pozdrawiam. Łukasz.
– Dodane 15.02.2009 (N) 10:07 –
Witam ponownie.
Poradziłem sobie najprostszym sposobem, który myślałem, że w tym przypadku nie zadziała.
Ze strony http://www.dll-files.com/ ściągnąłem plik mshtml.dll i podmieniłem go.
Jak na razie działa, nawet po restarcie systemu, bez żadnego rejestrowania bibliotek.
Pozdrawiam. Łukasz.