[PS] Tomb Raider Chronicles - jak skoczyć w Trajans Market

W solucji jest

Wszystko ładnie, pięknie, ale nie umiem przeskoczyć na drugą stronę. Nawet poprzez okno pośrodku. Nie da się doskoczyć! Zawsze spada.

Może coś źle naciskam? Mógłby ktoś to dogłębnie zanalizować (w solucja jest lakonicznie).

Z góry dzięki i pozdrawiam

yyy… przytrzymaj bieg przed skoczeniem??

Chętnie Ci pomogę, bo gram w TR od lat, ale z Twojej wypowiedzi niewiele można się domyślić… Podaj nazwę poziomu, w którym się zaciąłeś i co do tej pory już zrobiłeś w tej lokalizacji.

A tak, przepraszam.

Aż wstyd się przyznać, ale to dopiero druga runda Rzymu (TRAJANS MARKET), ale nie mogę tam doskoczyć i dlatego nie umiem iść dalej.

Robię wszystko jak tu jest napisane: http://www.tombnext.pl/tr5/tr_1_5.htm i po pociągnęciu szuna 3 razy wracam na początkowy “most” i nie mogę doskoczyć na ten z przeciwnej strony (gdzie jest drugi sznur)

Rozumiesz?

Jak masz jakiś save z tego miejsca, to podeślij mi na krzysztof.sendera@poczta.onet.pl - sprawdzę to u siebie, bo mniej więcej kojarzę, gdzie jesteś…

Złączono Posta : 30.10.2007 (Wto) 21:50

No to tak…

Po tym, jak pociągniesz pierwszy sznur 3 razy (i koła zębate wyrównają swój poziom), wychodzisz z pomieszczenia i stajesz na krawedzi. Stąd skaczesz na prawo (możesz też przebiec i Lara powinna tam bez problemu się przenieść).

Następnie skaczesz z rozpędu z powrotem na środkowy łuk (tam gdzie była drabina, po której wszedłes na górę).

Teraz musisz przeskoczyć na trzeci łuk…

Mając drabinę po swojej prawej stronie podejdź do krawedzi łuku, ale trzymając się prawej strony (tam gdzie jest trochą wyżej) a następnie daj mały skok do tyłu (raz strzałką w dół). Teraz biegni do przodu i wciśnij ALT, aby skoczyć z krawędzi łuku i tuż przed łukiem, na który skaczesz wciśnij CTRL - Lara złapie się za krawędź i wystarczy się już tylko podciągnąć do góry.

Następnie skocz w prawo i udaj się do pomieszczenia z drugim sznurem.

Gram na PlayStation.