Purityscan-nie moge go usunac!prosze o spr.loga

Witam

kochani pomozcie bo jestem totalnie zielona jesli chodzi o komputery a mam jakiegos wrednego spyware’a-chyba bo komp sie slamazarzy i otwiera mi sie mnostwo okienek z reklamami,najwiecej z ofertami przeroznych antywirusow(ha ha) i scanow,ktore same mi sie zreszta zaraz instaluja gdziekolwiek nie klikne.Mam Windows defendera ale on twierdzi ze wszystko gra,wiec sciagnelam tez Spy Sweepera-wykrywa tego Purityscana,usuwam go i dalej to samo,co wlacze kompa to jest(a wylaczylam przywracanie systemu na wszystkich dyskach)

sprawdzilam loga na specjalnej stronce i mam kilka na zolto i jeden na czerwono ale co z tego jak nie mam zielonego pojecia co to a boje sie skasowac-jestem totalnym laikiem

help! :cry: to moj log:

Uwaga: Jak wklejasz loga to obejmuj go znacznikiem (tagiem) CODE lub QUOTE

Proponuje poczytać TEN temat i zobacz jaka jest prośba do userów wklejających loga.

Folder na czerwono usuń recznie z dysku a wpisy w HijackThis (wszystko oczywiście robisz w trybie awaryjnym z wyłączonym przywracaniem systemu)

Ten wpis z kreseczką “_” usuniesz edytorem rejestru Registrar Lite

Uruchom edytor w pole Address wklej ścieżke

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\URLSearchHooks i kliknij Go poczym zostaniesz przeniesiony do tego klucza. Po prawej stronie będzie widoczny wpis _{CFBFAE00-17A6-11D0-99CB-00C04FD64497} wszystkie inne wpisy z taką samą kreseczką także kasujesz i z prawokliku kasujesz wpisy.

Pobierz program Ewido zrób update i przeskanuj

Wklej loga SilentRunners

dzieki wielkie! !!

brzmi to dla mnie i tak skomplikowanie ale moze sobie jakos poradze

:wink:

Folder na czerwono usuwasz po prostu do kosza który nastepnie opróźniasz, odpalasz HijackThis zaznaczasz wpisy do skasowania i klikasz fix checked

Ważne:

:smiley: no to juz probuje,

jak dobrze ze jest tu ktos madrzejszy ode mnie i chcacy pomoc:)

jeszcze raz dzieki i pozdroweczka :wink:

Złączono Posta : 11.05.2006 (Czw) 22:49