Witam.
Od jakiegoś czasu przy otwieraniu menadżera urządzeń,otwiera się puste okno i nie widać żadnego sprzętu który jest zainstalowany na komputerze.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
Oto logi z OTL-
http://wklej.org/id/1645576/
http://wklej.org/id/1645578/
Azi
(Azi)
24 Luty 2015 15:00
#2
Z linii poleceń: “devmgmt.msc” też nie działa ? Albo “mmc devmgmt.msc” ?
Powierz i uruchom http://www.dobreprogramy.pl/AdwCleaner,Program,Windows,38865.html , wpierw “Scan” później “Clean”, najlepiej na prawach administratora. Masz mocno zawirusowany komputer, niech inni (bardziej obeznani z tematem) się wypowiedzą.
Niestety z linii poleceń tez nie działa.
Dodam ze po skanie Malwarebytes Anti-Malware i usunięciu syfu system nie chciał ponownie odpalić i musiałem uruchomić z ostatnia znaną dobra kofiguracją.
Skan zewnętrzny z poziomu CD (ISO) - płyty ze skanerami w podanej kolejności do nagrywarki i uruchamiasz.
Podane skanery należy przygotować na niezainfekowanym PC.
Nie mam możliwości przygotowania tych skanerów,niestety dostępny tylko 1 PC.
Dodam ze po przeskanowaniu programem Malwarebytes Anti-Malware i usunięciem syfu komputer nie chciał odpalić.Musiałem go uruchomić z ostatnią znaną dobrą kofiguracją.
Tu nie chodzi o menadżera zadań,a menadżera urządzeń.
Acorus
(Acorus)
25 Luty 2015 10:07
#8
Użyj przywracania systemu.
Failed to access process -> acs.exe
Pobierz skaner z tej strony - http://advancedpcadvisor.com/fix-exefiles/acs.exe-error-diagnosis_546676.html
Uruchom i wykonaj pełny skan.
Failed to access process -> op_mon.exe
Odinstaluj prawidłowo Agnitum. Ta zapora powinna mieć własny de-instalator.
Pokaż aktualne raporty FRST i Addition.
Skan wykonałem Advanced Fix,ale bez rejestracji programu nie mogę nic zrobić,a coś tam znalazł.
Zaraz odistaluję Agnitum i wrzucę ponownie raporty z FRST.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako fixlist:
CloseProcesses: CreateRestorePoint: HKLM…\Run: [OutpostMonitor] => “C:\PROGRA~1\Agnitum\OUTPOS~1\op_mon.exe” /tray /noservice HKLM…\Run: [OutpostFeedBack] => “C:\Program Files\Agnitum\Outpost Firewall Pro\feedback.exe” /dump:os_startup AppInit_DLLs: c:\progra~1\agnitum\outpos~1\wl_hook.dll => c:\progra~1\agnitum\outpos~1\wl_hook.dll File Not Found CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION HKU\S-1-5-21-1214440339-1364589140-725345543-1003\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION SearchScopes: HKU.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = SearchScopes: HKU\S-1-5-21-1214440339-1364589140-725345543-1003 -> DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL = Toolbar: HKLM - No Name - {10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814} - No File FF Extension: No Name - C:\Program Files\ESET\ESET NOD32 Antivirus\Mozilla Thunderbird [2012-11-16] CHR dev: Chrome dev build detected! <======= ATTENTION CHR StartupUrls: Default -> “hxxp://www.the-west.pl/index.php?page=logout”, “hxxp://www.mystartsearch.com/?type=hp&ts=1424726752&from=wpc&uid=WDCXWD2500BB-00RDA0_WD-WCANKL89937899378” CHR DefaultSuggestURL: Default -> StartMenuInternet: (HKLM) Opera - F:\Program Files\Opera\Opera.exe http://www.mystartsearch.com/?type=sc&ts=1424726752&from=wpc&uid=WDCXWD2500BB-00RDA0_WD-WCANKL89937899378 S2 acssrv; C:\PROGRA~1\Agnitum\OUTPOS~1\acs.exe [X] S3 afwcore; system32\drivers\afwcore.sys [X] S3 ASWFilt; \ ??\C:\WINDOWS\system32\Filt\ASWFilt.dll [X] S3 B6380B147F062; \ ??\c:\documents and settings\pirat\ustawienia lokalne\temp\B6380B147F062.sys [X] S3 EagleXNt; \ ??\C:\WINDOWS\system32\drivers\EagleXNt.sys [X] S1 SandBox; \ ??\C:\WINDOWS\system32\drivers\SandBox.sys [X] S3 XDva405; \ ??\C:\WINDOWS\system32\XDva405.sys [X] 2015-02-23 22:25 - 2015-02-24 00:46 - 00000000 ____D () C:\Program Files\LighterInit 2015-02-23 22:23 - 2015-02-23 22:23 - 00000000 ____D () C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\gifkelfjlnfnokcoggopfongainjnfkb 2015-02-23 22:15 - 2015-02-23 22:15 - 00000000 ____D () C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\8406071921194375687 2015-02-23 22:11 - 2015-02-23 22:11 - 00000000 ____D () C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\leoameclkgiidiijimdgkbmlckncjjop 2015-02-23 22:08 - 2015-02-24 16:15 - 00000000 ____D () C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji{613e7b75-d017-8725-613e-e7b75d01edd7} 2015-02-10 16:53 - 2015-02-10 17:00 - 00000000 ____D () C:\AdwCleaner 2015-02-25 13:55 - 2014-03-14 23:57 - 00001032 _____ () C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineCore.job 2015-02-25 12:39 - 2014-03-14 23:57 - 00001036 _____ () C:\WINDOWS\Tasks\GoogleUpdateTaskMachineUA.job Outpost Firewall Pro (HKLM…\Agnitum Outpost Firewall Pro_is1) (Version: 6.5.4 - Agnitum, Ltd.) Scroll Marker (HKLM…{AD11DADE-C597-45D9-D8C5-1D2EB0B89613}) (Version: - ) <==== ATTENTION UUnIDealasa (HKLM…{11F6D5AB-263F-388E-74DE-E3DECD390E3F}) (Version: - ) <==== ATTENTION CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1214440339-1364589140-725345543-1003_Classes\CLSID{F28C2F70-47DE-4EA5-8F6D-7D1476CD1EF5}\localserver32 -> C:\DOCUME~1\PIRAT\USTAWI~1\Temp\179C\temp\MTP USB Device Driver.exe No File Hosts: EmptyTemp: Plik umieść obok skanera FRST. Uruchom FRST i wykonaj polecenie FIX. Po restarcie pokaż fixlog i aktualny FRST. 1. Puste okno menadżera urządzeń - http://www.centrumxp.pl/forum/yaf_postst99903_Pusty-folder-menedzera-urzadzen---skad-mozna-uzyskac-poprawke.aspx 2. http://ms-news.pl.windowsxp.narkive.com/EUNhqDQs/menadzer-urzadzen-nic-w-nim-nie-widze-puste-okno - zwróć uwagę na info o poprawdze KB905749
Puste okno menadżera urządzeń może mieć związek w wyłączeniem usługi Plug and Play
Przeinstaluj XP z wykorzystaniem funkcji napraw.
PS. Polecenie napraw uruchamiasz po włożeniu CD z XP do napędu. Pojawią się kolejne ekrany.
http://gadzetomania.pl/42228,instalacja-windows-xp-krok-po-kroku
Polecenie napraw uruchamiasz po pojawieniu się ekranu 5 licząc od góry
U dołu masz w menu polecenie R-Napraw.
Usługa Plug and Play jest włączona.