Pytania odnośnie PC

Witam , postanowiłem złożyć PC.

https://www.morele.net/inventory/info/5oA6Ei/

Czy taki zestaw jest dobry i wytrzyma parę lat?

Ram mam zamiar za jakiś czas dołożyć.

Zdaję sobie sprawę  z poboru prądu karty graficznej.

Nie chcę już nic do niego dokładać bo tak można w nieskończoność.

Pytania, które zadam może są głupie ale nie znam się więc pytam.

Czy jak mam 2x4gb ramu to za jakiś czas mogę dołożyć np 1x8gb i mieć 2x4 i 1x8gb ram(to tylko przykład)?

Czy płyta główna jest dobra?

Czy nie będzie występować bottelneck?

Na morele napisane jest że “Procesory Intel siódmej genracji nie są kompatybilne z płytami głównymi na chipsecie H110, B150, Z170. W przypadku montażu na płycie głownej o w/w chipsecie konieczne jest dokupienie aktualizacji BIOS-u”. Nie znam się więc pytam, jakie dokupienie? Czy można to zrobić samemu za darmo? Ile takie coś kosztuje? Gdzie to się robi?

 

Siema,

 

tak, parę lat i może dłużej w zależności od wymagań względem niego.

Nie, na płytach H110 masz tylko dwa gniazda pamięci. Niemniej ważne jest, aby uruchomić je w trybie dual, albowiem wtedy działają szybciej. Ów tryb inicjuje się poprzez włożenie dwóch lub czterech kości o tej samej pojemności oraz przynajmniej podobnych parametrach.

Dobra.

Ogólnie zestaw jest niezrównoważony.

Aktualizacja BIOS występuje w sklepie morele jak normalny przedmiot sprzedaży. Znajdujesz i dodajesz do koszyka.

 

Zestaw for you:

 

Toshiba p300 1TB

Obudowa Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)

Corsair VS450

Pamięć Kingston HyperX FURY 8GB (2x4GB) DDR4 2133MHz CL14 (HX421C14FBK2/8)

Karta graficzna 1060 6GB Jetstream

Płyta główna MSI H110M PRO-VD lub inna na B150 (wyjaśnię na końcu)

Chłodzenie CPU Fera 3 lub Fortis 3

Dysk SSD Iridium PRO

Procesor Intel Core i5-7600, 3.5GHz, 6MB, BOX (BX80677I57600)

Aktualizacja BIOS ~25zł