Pytanie co do zasilacza i karty graficznej

Witam. Jestem kompletnym zielonkiem w tych sprawach:) A wiec mam sobie komputer taki:

Intel Pentium D 805

2gb corsair 667

ASUS P5LD2 SE

Modecom FEEL II 400W

2xdysk twardy seagate 180gb i samsunga 80gb

naped dvd

GF 6500

W zwiazku z tym szmelcem mam pytanko czy zasilacz wytrzyma GF 8800gts? Mam okazje kupic sobie fajna karte ale czuje ze ten zasilacz to… Nie mam kasy zeby go wymienic:( Jak narazie (2lata) sluzyl mi b. dobrze. Nie mialem zadnych problemow z komputerem a juz napewno nie z zasilka. A wiec do sedna: da sie zamontowac dana karte, tak by dzialala? Jesli nie to co jaka do 300zl tu wsadzic? Rady by kupic zasilacz odpadaja bo jak juz pisalem brak mi kasy…

Z gory dzieki, ale jeszcze pewnie sie odezwe:)

PS:NIE MAM KASY NA ZASILACZ… na allegro skladaja gotowce na modecomach i jakos komputery dzialaja;p Mi zalezy na karcie to tego kompa a jak staram sie wypersfadowac na zasilke nie mam/ jak nie ta to jaka karte poxciagnie ten zasilacz?

Ten zasilacz? xD hahaha

Wymień to od razu albo będziesz musiał wymienić cały komputer.

(…)gdy naciśniesz przycisk POWER

już się jara cały tower(…)y

Zmiana zasilacza na Modecom MC nie FEEL 350W lub Fortron/Delta 350W

Karty graficznej lepszej niz GF 7600GT ew.8600 nie opłaca się wsadzać do komputera, bo procesor nie jest zbyt mocny.

kozunio a moze by jakiegos radzia nowszego wsadzic na innym forum poradzili mi HIS IceQ HD4670 ale jest troche ponad moje koszta

Moje polozenie jest takie albo zasilacz albo karta wiec troche lipkaa ten feel jak juz pisalem mnie nie zawioodl czyli chyba moze ( :slight_smile: ) az taki straszny nie jest

wywal ten zasilacz od razu zainwestuj w modecoma ale serie mc