Pytanie dotyczące dodatkowego zasilania w geforce 7900 gtx

Witam,

Mam pytanie dotyczące dodatkowego zasilania w geforce 7900 gtx.

Jestem w tym zielony tak więc,kupiłem przejściówkę do mojego zasliacza z molex na pci-e.

Z tego co widzę to jedyne kabelki,które wychodzą z zasilacza i będą pasować to idą najpierw do cd-romu a dopiero od niego wychodzą te do których mogę zamontować przejściówkę.

Czyli mam do tego podłączyć?

Dziękuję za odpowiedź.

 

Co to za zasilacz, jaka marka ?

colorsit en60950 350w

Zasilacz z czarnej, a właściwie coś w rodzaju wyrobu zasilaczo podobnego. Proponuje kupić coś markowego co jest bezpieczne w użytkowaniu np:

 

http://www.agito.pl/zasilacz-corsair-vs-350w-221-663075.html?utm_medium=Feed&utm_source=ceneo.pl&utm_campaign=wszystkie&utm_content=663075

 

oczywiście, że da się to podłączyć to jest wtyczka molex popatrz na google jak to wygląda ale ja bym nie ryzykował na takim zasilaczu.

słyszałem,że pomóc może odłączenie cd-romu?

Raczej cd-rom nie obciąża bardzo zasilacza. Twój zasilacz jest to najniższa półka, moim zdaniem dobrą decyzją będzie kupno nowego markowego zasilacza z certyfikatem.

a może powinienem zamówić jakiś 400watowy? 350 to nie za mało?

Podaj resztę bebeszków :) 

a co dokładniej?:slight_smile:

bo dopiero się wziąłem za ulepszenie starego parcha.

Noo płyta, procek, ram, dyski i tak dalej 

komp z przed jakichś 10 lat także się nie przeraź :smiley:

AMD Athlon 3200+

MSI K8N Neo4 Series (MS-7125)

narazie 1GB RAM’u ale zamówiłem 4GB

był GeForce 210 ale teraz kupiłem tego GeForce 7900 GTX

dysk 160GB

Myślę, że w 100% starczy 350w, zasilacz ma certyfikat 80+ tak więc raczej problemów mieć nie powinien. Jeśli bardzo Ci zależ na zmianie kiedyś płyty i procesora weź 400 lub 450 ale na chwile obecną brał bym tego Corsair co Ci podałem :stuck_out_tongue:

no planuje zmienić płytę i procesor z czasem. na razie po kosztach poszedłem aby cokolwiek ulepszyć. a jaki najlepiej kupić procek i płytę do tego?