Pytanie dotyczące dodatkowego zasilania w geforce 7900 gtx

(Blantgigant5) #1

Witam,

Mam pytanie dotyczące dodatkowego zasilania w geforce 7900 gtx.

Jestem w tym zielony tak więc,kupiłem przejściówkę do mojego zasliacza z molex na pci-e.

Z tego co widzę to jedyne kabelki,które wychodzą z zasilacza i będą pasować to idą najpierw do cd-romu a dopiero od niego wychodzą te do których mogę zamontować przejściówkę.

Czyli mam do tego podłączyć?

Dziękuję za odpowiedź.

(Damcio115) #2

Co to za zasilacz, jaka marka ?

(Blantgigant5) #3

colorsit en60950 350w

(Damcio115) #4

Zasilacz z czarnej, a właściwie coś w rodzaju wyrobu zasilaczo podobnego. Proponuje kupić coś markowego co jest bezpieczne w użytkowaniu np:

http://www.agito.pl/zasilacz-corsair-vs-350w-221-663075.html?utm_medium=Feed&utm_source=ceneo.pl&utm_campaign=wszystkie&utm_content=663075

oczywiście, że da się to podłączyć to jest wtyczka molex popatrz na google jak to wygląda ale ja bym nie ryzykował na takim zasilaczu.

(Blantgigant5) #5

słyszałem,że pomóc może odłączenie cd-romu?

(Damcio115) #6

Raczej cd-rom nie obciąża bardzo zasilacza. Twój zasilacz jest to najniższa półka, moim zdaniem dobrą decyzją będzie kupno nowego markowego zasilacza z certyfikatem.

(Blantgigant5) #7

a może powinienem zamówić jakiś 400watowy? 350 to nie za mało?

(Damcio115) #8

Podaj resztę bebeszków :) 

(Blantgigant5) #9

a co dokładniej?:slight_smile:

bo dopiero się wziąłem za ulepszenie starego parcha.

(Damcio115) #10

Noo płyta, procek, ram, dyski i tak dalej 

(Blantgigant5) #11

komp z przed jakichś 10 lat także się nie przeraź :smiley:

AMD Athlon 3200+

MSI K8N Neo4 Series (MS-7125)

narazie 1GB RAM’u ale zamówiłem 4GB

był GeForce 210 ale teraz kupiłem tego GeForce 7900 GTX

dysk 160GB

(Damcio115) #12