Pytanie dotyczące gwarancji Western Digital


(Black10500) #1

Witam.

 

Potrzebuję bardzo szybko odpowiedzi na moje pytania. Mam nadzieję na pomoc. Otóż będę wysyłał mój dysk twardy na gwarancję do producenta. Zarejestrowałem produkt na stronie WD i zarejestrowałem ten RMA w wersji standard. Wszystko tam podałem itd. No i teraz pytania: dostałem informacje taką: Dysk(i) wymienny zostanie wyslany do MÓJ ADRES. Czyli co, oni już to wysyłają czy dopiero gdy otrzymają odemnie dysk i wtedy wysyłają? Bo niby tak jest w tym standard RMA ale wolę się upewnić. W tym RMA Pre-mailer, na tej stronie, otrzymałem ten taki blankiecik z kodem RMA do wydrukowania na opakowanie. Poniżej pisało: Informacje Celne, a obok całkowity koszt 80USD. Poniżej pisało czarnym drukiem, że nie jest obciążany klient tą kwotą. Z resztą zobaczycie to na załączniku. I czy to gdzie jest napisane czarnym pogrubionym drukiem z tym podpis data tam gdzie pisze informacje celne to muszę to wypełniać i dodać? I czy oni to wysyłają do Malezji czy nie? Choć w moim profilu na WD w tym historia RMA przy tym z dyskiem pisze, że PRICE: 0USD, więc może nic nie będę płacił tylko WD płaci? Ja tylko płacę za koszty wysyłki do nich, tak? 

 

Napisałem też wiadomosć do supportu WD, więc może jutro odpiszą. Mam nadzieję, na szybką pomoc gdyż muszę wysłać do nich to w dniach jutro/pojutrze (06/07). Będę wdzięczny nawet za odpowiedzenie na jedno z w/w pytań. Przepraszam za ułożenie zdań, spieszę się.

 

Pozdraiwam.

post-258215-0-16756800-1399320918_thumb.


(terr) #2

Wyślą ci, gdy otrzymają od ciebie twój. Żadnych informacji celnych nie wypełniasz i nie wysyłasz.

Do żadnej Malezji nie wysyłają. Ode mnie z Warszawy przesłali na Węgry, nowy przyszedł z Niemiec.

Ty płacisz tylko za wysyłkę do Warszawy.


(Black10500) #3

Dzięki. Czyli po prostu wysyłam i oczekuje zamiennika od nich, tak?


(Kamatori) #4

Tak. Ja dostałem wymieniony dysk po ok. 2tyg 


(Black10500) #5

Serio? Po 2tyg ? Mi napisali, że do 11 dni będzie u mnie wymieniony dysk… Czyli na pewno nic oprócz wysyłki nie płacę? 


(Kamatori) #6

Nie, nie płacisz. 


(Black10500) #7

A co jeżeli np. wyślę dysk do nich, a oni stwierdzą, że jest sprawny i nie wymaga wymiany/naprawy, to co oni zrobią?


(I Tomasz I) #8

 

Nic bo tych dysków i tak nie sprawdzają. Nie raz wysyłałem sprawny dysk ale ‘zużyty’ pod koniec okresu gwarancyjnego i dostawałem nówkę czy jak to się mówi, nówkę odnowioną.


(Frog) #9

@mmi faktycznie, jest się czym chwalić :x