Pytanie dotyczące reinstalacji IE

Ahoi. Potrzebuje przeinstalować IE. Wyczytałem tutaj, że nie będę mógł otwierać wielu programów.

Tzn. że gdy usunę, i ze strony IE pociągnę na nowo i zainstaluje spowrotem, wszystko wróci do normy? Czy będą jakieś zmiany?

IE potrzebuje zainstalować specjalnie na cele głupiej gry mmo, której nie potrafię uruchomić - błąd IE. Tzn. internet w ogóle nie odpala na IE.

Liczę na jakieś rady z góry dzięki ![-o<

Spróbuj tego: http://www.softpedia.com/progDownload/C … 77362.html Po pobraniu uruchom i zaznacz tylko pozycję “Repair Internet Explorer…” i Go! Potem restart komputera.

Czyżbym miał starszą wersję IE?

@edit.

Zaktualizowałem…

@edit2. Nikt nie potrafii pomóc? Wie,=m, że to proste ale jestem zielony.

to nie wykonalne

nie można tak zrobić że usunie się IE całkowicie bardzo wiele rzeczy przestanie działaći ich już nie odzyskasz bo nie ma ie6 dla xp a tą wersje byś musiał zainstalować

po prostu składnika systemu nie da się usunąć a jakbyś chciał to i tak nie naprawisz tego

co najwyżej możesz cofnąć do ie6

jaka to gra mmo

Teraz po kilku zabiegach wróciło do punktu wyjścia, czyli nie wykrywa internetu w IE.

Gra to shooter MicroVolts, nie patchuje sie w ogole, ani nie ma bannerów przy bannerze…

Moge mieć nawet IE5 byle by działał do cholery… Nie używam go niczego innego jak do tych aplikacji, których jest wymagany ;/

tyle że jestem zielony i w najprostszy sposób chce, żebym go mógł w końcu uruchomić, może być IE6, mówie, nie używam go jako przeglądarki :slight_smile:

W tej sytuacji, moim zdaniem, pozostaje Ci tylko to: http://www.forumpc.pl/index.php?showtopic=60904 Żadnych danych nie stracisz, lecz gdyby taka naprawa się nie powiodła, to znaczy, że system jest mocno uszkodzony i pozostanie reinstalacja.

tylko że podam przykład nie pojedziesz samochodem bez 1 koła więc raczej usunęcie składnika systemu odpada

a sprawdzaeś w FF

FF tzn?

Poraj, chce właśnie załatwić to tak, aby nie robić tego co napisałes :smiley: