Pytanie o formułe w excelu

Witam

Mam taki oto problem mam plan urlopów na 2010 rok, licze to ręcznie a to bez sensu wiec chce to przenieść do excela.

Wiec tak

w wersji papierowej mam kolu mne z nazwiskami po lewej a u góry wiersz z styczen, luty, marzec etc

wpisuje np. dla pan A 23<----->26 a nad strzalka wpisuje liczbe dni z tym ze jest to liczba dni łacznie z tymi które sa wpisanie czyli 23 i 26 tez juz sa wolne wiec jest to 5 dni a nie 3 plus soboty i niedziele oraz święta nie są też wliczane w urlop czyli jesli ktoś weźmie 5 dni urlopu dla przykladu 22-24 grudnia to urlop wykorzysta w dni 22,23,24, (25 nie bo swieta), 26 (nie bo swieta) 27, 28. wsumei 7 dni urlopu.

Teraz tak jako ze niewiem jak zrobic zeby bylo cos na rodzaj strzalek gdyz pomagaja mi one kiedy ktos bierze urlop miedzy dwoma miesiacami np. styczniem i lutym, (jesli ktos mial by na to sposob to pisać) wiec chialem zrobic tak iż kolumna styczen ma jeszcze nizej 3 kolumny a) data rozpoczecia urlopu b) data zakonczenia urlopu c) liczba dni urlopu

Tylko nieznam niestety dwoch funkcji pierwsza jaka funkcja liczyal by roznice dni nie na zasadzie 01.5-10 = 5 tylko 01.5-10 = 6 bo (5 i 10 do juz wolny dzien) [jedyne co mi przyszlo na myśl to różnica + 1]

wszystko mialo by byc w formacie daty tak wiec chcial bym zeby excel automatycznie pomijał dni w kolumnie (liczba dni urlopu) takie jak swieta oraz soboty i niedziele na polski kalendarz 2010. Lub ewentualnie w osobnej kolumnie pokazywal liczbe dni przypadajaca wlasnie na swieta, soboty i niedziele a na jajwyzej potem bbym odejmowal roznice miedzy dniami urlopu a dniami świat ,itp

Z góry thx za podpwoiedzi

trochę zawile opisane ale może lepiej rozpisać cały miesiąc i w dno kiedy planuje się urlop wpisać jedynki to łatwo się zliczy?

Soul1988 , nazwij temat konkretnie, zgodnie z zasadami panującymi na forum. Przeczytaj regulamin.