Pytanie o konta w mBanku


(m@teo) #1

Witam mam Ekonto w mBanku.

MIałem podany numer 501 jako numer do otrzymywania haseł jendorazowych do potwierdzenia przelewów.

Numer 501 po prostu stracił ważnośc i już go nie ma i chciałbym teraz zmienić aby te jednorazowe hasła przychodziły mi na numer 794 tylko nie wiem gdzie i co mam zrobić.

Może ktoś z was będzie się orientował w tych sprawach i mnie nakieruje..


(Monczkin) #2

Proponuje zadzwonić na mLinię i zmienić numer telefonu. Wszystko jest na opisane stronach banku

http://www.mbank.pl/przewodnik/funkcjonalnosci/16.html


(Cedar) #3

Dzwonisz na mLinię, logujesz się do systemu i masz możliwość zmiany numeru telefonu przepisanego do konta lub idziesz do tzw. mKiosku, składasz wniosek i czekasz od 10 do 14 dni. Jeśli nie pamiętasz swojego kodu, który dostałeś przy zakładaniu konta na takiej kropkowanej kartce to zostaje Ci tylko sposób drugi. Wiem, bo przerabiałem temat w zeszłym roku.


(m@teo) #4

jaka kombinacja klawiszy aby włączy ta uslyeg i zmienic numer?


(Cedar) #5

Dowód osobisty, chyba, ze znasz na pamięć dane w nim zawarte. Ważna jest ta kartka z kodem, którą dostałeś przy zakładaniu konta - bez tego kodu nie zalogujesz się do automatycznego serwisu mLinii (chyba, że zmieniłeś ten kod na inny i go pamiętasz) a bez zalogowania się nie zmienisz numeru telefonu. Nie miałem tej kartki, kodu nie zmieniałem, więc musiałem składać wniosek w mKiosku i ponad 10 dni czekania.


(m@teo) #6

ale ja wsyztsko wiem, na swoje konto sie umiem zalogować ale co dalej?

Które opcje mam wybrać aby zmienić odblokować te smsmy i zmienić ten numer?

Zjadło mi juz 6zł z konta i dalej nie wiem...


(Cedar) #7

Myslisz, że to pamiętam? :wink: Nie uczyłem się na pamięć i to było ponad rok temu.


(m@teo) #8

kurde ale moz ektoś bedzie wiedzieć?


(Cedar) #9

Porozmawiaj na początek z konsultantem, niech Ci wszystko wyjaśni a dopiero później działaj z automatem.

Może na czacie ci coś podpowiedzą: http://www.mbank.pl/o_nas/kontakt.html#tabs=1 ?


(StG 44) #10

Dzwonisz na mLinię jako klient zidentyfikowany (identyfikator + telekod) i zmieniasz u pracownika mLini nr. telefonu. Na 2 raz czytaj na str. mBanku, poza tym mBank ma swoje forum, gdzie dostaniesz informację 100 szybszą i dokładniejszą niż tu!

http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1 ... n=1&cat=43