Pytanie o laptopa

Witam!

Mam pytanie odnosnie laptopa. Dostalem laptopa z USA, zmienilem juz “koniczynke” i teraz chcialbym przeinstalowac Windows’a na polską wersje językową. Tylko jestem zielony w tej kwesti i nie wiem czy do laptopow sa specjalne wersje windowsow, czy moge zainstalowac “normalnego” takiego jak na komputerze stacjonarnym.

Druga kwestia, mam na nim fabrycznie zainstalowane mase aplikacji, np obslugujacych kamerke ktora jest wbudowana w laptopa. Czy po instalowaniu systemu bede w stanie ponownie zainstalowac te programy? Do laptopa dolaczona jest plytka wiec pewnie to tam jest.

Napisze dokladna nazwe tego laptopa - ACER Aspire 5102WLNi.

Z gory dziekuje za pomoc.

Pozdrawiam i czekam na szybkie odpowiedzi.

Windowsa instalujesz takiego samego jak na komputery stacjonarne :wink:

Jeśli kamera jest wbudowana to sterowniki do niej powinny znajdować się na załączonej płycie, jak zresztą inne programy które są zainstalowane fabrycznie. :slight_smile:

Przeinstalowalem windowsa. Wszystko ok ale nie msm wogole sterownikow do tego laptopa. To co mialem to byl tylko norton na CD. Co mam teraz zrobić? prosze o pomoc

Mogłeś upewnić się co jest na CD.

A teraz możesz tylko ściągnąć sterowniki ze strony internetowej:

http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html

ja znalazłem sterowniki do modelu Aspire 5100 ALE NIE JESTEM PEWIEN CZY BĘDĄ DZIAŁAĆ! na liście nie ma 5102 :frowning:

Warto spróbować… nie masz nic do stracenia.

Jarek_OSW, bardzo dziekuje za pomoc :slight_smile:

Złączono Posta : 19.09.2006 (Wto) 9:26

mam koejny problem.

Chcialem utworzyc nowe partyje za pomoca partition magic 8, i w programi pkazuje mi ze mam jakikąś ukryta partyje “PQSERVICE” o pojemnosci 5GB z czego 4,5GB jest czyms zajete. Co to moze byc? moge to usunąc?

A podczas instalacji Windowsa nie można było tego zrobić? Wtedy trzeba było wszystko usunąć i podzielić jak Ci pasuje

Moim skromnym zdaniem możesz spokojnie wywalić “PQSERVICE”