Pytanie o wykroczenie (prawo jazdy i suszara)

Witam wszystkich.

Pisze ten topic bo w tych sprawach jestem zielony - jestem początkującym kierowcą.

Dziś jechałem w obszarze zabudowanym okolo 70Km/h. Wiem że to o 20km/h za dużo w tej strefie… ale dostosowujac sie do sytuacji na drodzę wolniej raczej nie “wypadałoby” jechać. (aha proszę nie mysleć że przejeżdzałem przez miasto, było to miejsce z kilkoma zabudowaniami uznawanymi za obszar zabudowany…)

Ok, juz przechodze do sedna… Jechałem tymi 70km/h no i “w krzakach” stał radiowóz policyjny z policjantem stojącym obok. Gdy już go minąłem, ten spostrzegł że troche przy szybko jadę i złapał za suszarkę i nie wiem co dalej bo już zdążyłem jakieś kilkadziesiąt metrów przejechać…

Myślałem że wsiadze w samochód i dogoni mnie i spisze… itp…

No i teraz pytanie: Czy jest możliwe żebym dostał mandat drogą pocztową? skoro mnie nie zatrzymał…

Złączono Posta : 11.06.2007 (Pon) 18:03

aha nie wiem czy to ważne w tej sytuacji, ale razem ze mna jechało dość sporo pojazdów z ta prędkościa …

Witam,

Nie, nie dostaniesz mandatu. Jeżeli nie złapali Cię od razu na tzw suszarkę tzn nie zatrzymał Cię od razu do kontroli to nie ma takiej możliwości. Mandaty drogą pocztową za prędkość możesz otrzymać z fotoradarów (ja chyba niestety na taki czekam :frowning: )

70km/h to sie jezdzi w kazdym wiekszym miescie ;]

u mnie dojazd do centrum to spokojnie 90 km/h :stuck_out_tongue:

nawet autobusy komunikacji miejskiej tyle jadą :stuck_out_tongue:

no ale znak jest do 40 km

droga 3 pasmowa prosta jeden zakręt ale łagodny :stuck_out_tongue: