Pytanie odnośnie dzielenia sygnału satelitarnego

Witam!

Jako iż jestem totalnym laikiem w tej dziedzinie, chciałem Wam zadać kilka pytań dotyczących rozdzielania sygnału satelitarnego.

Planuję zakupić telewizję n (promocja wielka rewolucja) i podłączyć zestaw do jednego telewizora. Ponadto chciałbym podłączyć sygnał do dekodera FTA przy drugim telewizorze oraz do komputera. Chciałem spytać, czy jest możliwość oglądania płatnych kanałów na jednym telewizorze i darmowych na drugim i komputerze. Co by było potrzebne do tego przy najmniejszych nakładzie środków finansowych? Czy potrzebuję dodatkowy konwerter (w zestawie ma być konwerter dual) czy jest inny sposób?

Jeśli będzie to konwerter dual-to nic nie potrzebujesz-ma dwa wyjścia typu “F”-tak więc sygnał biegnie niezależnie do dwóch odbiorników.Pozostaje kwestia przełączania dekoderów-jeśli telewizor posiada np.2 /lub więcej/ gniazd typu “euro” HDMI,czy innych do których podepniesz odbiorniki sat przełączanie z pozycji pilota tv,zaś kanałów sat z pilota odpowiedniego dekodera.

Do drugiego telewizora będziesz jednak potrzebował tuner a do komputera kartę DVB-S lub DVB-S2(jeli ma być w HD)

Konwerter w tym zestawie ma 2 wyjścia więc bez przełącznika też się nie obędzie jeśli to ma działać na 3 odbiornikach.

http://www.satserwis.pl/oferta/index.php?grupa=33

Tuner i kartę dokupię, ale czy aby oglądać zupełnie różne kanały na trzech “sprzętach” nie będzie lepszy (i tańszy) konwerter quad zamiast duala?

Ten przełącznik na nic się nie przyda. Służy do “scalenia” (a raczej przełączania) sygnału z kilku satelitów.

Konieczny będzie konwerter quad (poczwórny). Jeśli podłączałbyś tylko np. nBox i tuner FTA, wystarczyłby twin (podwójny), ale jeśli nBox jest z dyskiem twardym, mógłbyś nagrywać tylko ten program, który aktualnie oglądasz.

Mój błąd,chodziło mi o rozgałęźnik

http://www.satserwis.pl/oferta/index.php?grupa=14

Rozwiązanie na pewno o wiele tańsze niż kupno dodatkowego konwertera.