Pytanie odnośnie sklepu


(Adimac) #1

Czy normą jest możliwość dodawania do koszyka produktu, a potem telefony pracowników sklepu, że towar jest niedostępny i tłumaczenie, że sklep blokuje niedostępne produkty co 24h… Można jakoś dochodzić swoich praw?


(rgabrysiak) #2

Normą na pewno to nie jest, a sklep który oferuje wirtualny towar omijałbym szerokim łukiem.


(Adimac) #3

Rozumiem, że może czegoś nie być, ale wtedy blokujemy koszyk i tyle. Tak jest zapytaj o dostępność… Co mnie obchodzi napis, koszyk działa to rozumiem, że towar też jest. Kolejne to wpisywanie parametrów wymaganych w filtry i wyskakiwanie towarów niedostepnych…


(silvver) #4

Jakich swoich praw chcesz dochodzić? Tylko składasz zamówienie, sklep ma prawo odmówić jego realizacji nawet nie podając powodu.
Przeczytaj też regulamin sklepu - najczęściej mają zapis w stylu, że pracownik musi zweryfikować/zatwierdzić zamówienie.

Np. jak na drzwiach knajpy jest napis “tutaj zjesz schabowego”, wchodzisz i dowiadujesz się, że akurat im się skończyły schabowe. Wtedy też chcesz dochodzić “swoich praw”?


(Krzysztof Nowak) #5

Pewnie że tak… ostatnio było głośno o morele jak były laptopy za 10 zł sprzedało się chyba 6000 sklep anulował wszystko.

Jest też tak że zamawiasz dany produkt a ktoś go wcześniej też zamówił ja bym sie cieszyl jak sklep dzwoni o informuje


(happypiotr) #6

Drogi Panie, w sklepie internetowym Pan może dać sobie laptop do koszyka, wybrać opcję dostawy i nawet zapłacić od razu za niego, a sklep nie jest zobowiązany do sprzedania go, oddając kasę.