[Qt4] Tekst w OpenGL

Witam

Poszukuje dobrego przykładu w Qt4 który by rysował napis i można nim go obracać.

Zacząłem już tam coś pisać ale wywala mi błąd.

Poniżej podanie fragment kodu źródłowego:

HDC hDC;

    HFONT hFont;

    LOGFONT logfont;

    logfont.lfHeight = -10;

    logfont.lfWidth = 0;

    logfont.lfEscapement = 0;

    logfont.lfOrientation = 0;

    logfont.lfWeight = FW_BOLD;

    logfont.lfItalic = FALSE;

    logfont.lfUnderline = FALSE;

    logfont.lfStrikeOut = FALSE;

    logfont.lfCharSet = ANSI_CHARSET;

    logfont.lfOutPrecision = OUT_DEFAULT_PRECIS;

    logfont.lfClipPrecision = CLIP_DEFAULT_PRECIS;

    logfont.lfQuality = DEFAULT_QUALITY;

    logfont.lfPitchAndFamily = DEFAULT_PITCH;

    strcpy(logfont.lfFaceName,"Arial");


    hFont = CreateFontIndirect(&logfont);

    SelectObject(hDC, hFont);


    nFontList = glGenLists(128);

    wglUseFontBitmaps(hDC,0,128,nFontList);


    DeleteObject(hFont);

i w linijce strcpy(logfont.lfFaceName,“Arial”); wywala mi błąd

cannot convert ‘WCHAR*’ to ‘char*’ for argument ‘1’ to 'char* strcpy(char*, const char*)

co to może być

Serdecznie proszę o pomoc

Serdecznie Pozdrawiam

WinAPI domyślnie operuje na wchar_t (nie char), a więc nie

strcpy(logfont.lfFaceName,"Arial")

a

wcscpy(logfont.lfFaceName,L"Arial")

Dziękuje