Radeon 5550 HD 1GB-Lagi w grach

Witam Szanownych forumowiczów! Mam pewien problem, otóż posiadam kartę graficzną Radeon HD5500 1GB i w systemie

mi strasznie się przycina wszystko. W Evereście sprawdziłem to i owo. Zauważyłęm, że taktowania karty są bardzo obniżone. Dokładnie GPU ma 200Mhz zamiast 650Mhz, a pamięci 400Mhz zamiast 900Mhz. Być może, że to jest przyczyną? Nie znam się za bardzo na takich sprawach i prosiłbym o szybką pomoc. Z poważaniem Mateusz

PS: Mój system: Windows XP Professional (Oryginał) 32-bit

A podczas grania sprawdzałeś? :smiley: Karta obniża taktowanie w celu oszczędzania energii, gdy nie jest potrzebna pełna moc. Podczas gry powinno wracać do normy.

Bojas95 , proszę zapoznaj się z tą stroną oraz tym tematem, a następnie popraw tytuł tematu, używając przycisku ac7a4cd89050aa6e.gif

Sprawdzałem… jest tak samo… Grałem sobie w Test Drive Unlimited (orginał) i po dwóch dniach zacieła się… myśłałem ze coś płyta. Sciągnołem Gta Sa i to samo… Nieraz odrazu łąpie laga a nie raz po godzinie.Zrobilem formata,przeinstalowałem stery i nic. Prosze o pomoc ;/

karty obnizają automatycznie taktowanie w czasie spoczynku sprawdź tez temperaturę podczas grania

miałem podobny problem z tą kartą, wejdź w ccc, potem 3D, all settings i wszystkie ustawienia zmniejsz do minimum, poodznaczaj też opcje ‘use custom settings’

ok zrobiłem jak kazałeś,teraz tylko czekać na efekty ; ]

Dziękuje za pomoc ; ]

Dodane 25.01.2011 (Wt) 13:15

Niestety Problem występuje nadal…

Proszę o pomoc :frowning:

Zobacz jeszcze w ccc, ati overdrive czy taktowania sa takie jak powinny. gta sa powinno chodzic na max bez problemu, sprobuj w 16 bitach. Podaj jeszcze moze całą specyfikację komputera, bo może coś ograniczać kartę graf.

Płyta Głowna: Asrock G31M-S

Karta Graficzna: Radeon 5500 HD 1GB

Procesor: Intel Core 2 CPU 6300 @ 1.86Ghz

Pamięć Ram: 1GB

Zasilacz… 350 ale nie znam modelu