Radio z CD lub mp3 do samochodu do 350zł


(March02) #1

poszukuje radia samochodowego do 350zł. Kumpel ma cd Pionniera i całkiem łądnie śmiga. Na allegro przeglądałem radia ale oferta mnie przeraża i kompletnie nie wiem jakie kupić. Lepiej słabsze z mp3 czy lepsze z CD?

Prosze o jakieś konkrety

Pozdro :slight_smile:


(ak6) #2

Nie musisz iść na taki kompromis. :slight_smile:

http://www.allegro.pl/item159241422_pio ... _30mp.html

Choć musiałbyś dorzucić jeszcze 4 dyszki. Ale warto. :slight_smile:


(March02) #3

ak6

Twoja propozycja przedstawia się elegancko ale troche drogo (jak dla mnie te 350 to absolutny max). Moze ma swój odpowiednik w CD?? :smiley:


(ak6) #4

http://www.allegro.pl/item158246165_pio ... gwar_.html

http://www.allegro.pl/item159055513_pio ... ratis.html

Ale gdybyś kiedyś chciał dokupić do niego pilota to zapomnij. Poza tym fajne radyjko jak na tą cenę. Ten poprzedni chodzi świetnie z pilotem.

Ewentualnie:

http://www.allegro.pl/item158251567_jvc ... lgwar.html

http://www.allegro.pl/item157978337_jvc ... ragon.html


(Venger) #5

Ja mam takie i jestem bardzo zadowolony

http://www.allegro.pl/item158288001_pan ... nowe_.html

(ma równieże wejście AUX)


(March02) #6

A i jeszce jedno. Teraz mam jakies badziewie (starszy kupował :? ) i nie ma antywstrzasow, co najedzie się na jakąś nierówność to się przycina. Te radia które wy proponujecie mają antywstrząsy??


(Zbych ) #7

Wszystkie radia z CD mają "antywstrząs" jedne gorszy drugie lepiej działający tyle tylko że w tych lepszych markowych radiach ten "antywstrząs" działa niezawodnie dłużej czyli tak około 4-5 lat po tym czasie to płytki na dużych dziurach zaczynają "przeskakiwać" , do samochodów z twardym zawieszeniem i na polskie drogi to ja bym plecił coś z firmy JVC naprawde super i niezawodny "antywstrząs" nawet kiedy radio używane jest ponad 5 lat.


(ak6) #8

Te, które ci poleciłem - zarówno Pioneery jak i JVS - mają rewelacyjnie działający system antywstrząsowy. Gwarantuje, że nawet na rodeo nie będziesz miał kłopotów ze słuchaniem płyt. :smiley:


(March02) #9

ak6

No bardzo fajne te radioodtwarzacze mi poleciłeś. Ja jestem kompletnym laikiem i nie wiem jak śmigają JVC. Pioniery sam słyszałem i jestem pod wrażeniem, z JVC nie mialem styczności. Jezeli chodzi o wygląd to ładniejszy JVC :lol: ale chciałbym żeby to radyjko pośmigało troche. Jak oceniacie konfrontacje JVC z Pionierem?


(ak6) #10

Według mnie 1:1 :smiley:

Osobiście zawsze mam trudność z wyborem między tymi firmami. :slight_smile:


(March02) #11

Modowie zdecydujcie się w końcu :!: Napisałem temat w "Poszukuje" o 1,30 jeden z modów przesunął go do "Hardware" a o 10,30 drugi z modów do "NA luzie" :o