Ram!

HE! HE!

Mam pytanko, a własciwie 2. Chce se kupić kostkę ramu. 256 mb!

1.Coo oznacza te oznaczenie: DDR PC2100?

2.W czym w ogóle pomoże mi dokupienie Ramu?

3.I czy warto wywalać kasę na to?

Proszę o szczere odpowiedzi! Nie znam się na tym! HE HE! :frowning: :smiley:

swieze to to niejest ale rozjasni ci cala technologie ddr-ków

http://www.chip.pl/arts/archiwum/n/articlear_72567.html

Zabawa z emotikonami jako OT :arrow: KOSZ

Wybaczcie ale forum to nie lekcja nauczania początkowego i zabawa w szlaczki :twisted: :twisted: :twisted:

W wydajności systemu :wink:

ufol biorąc po uwage ze gry do płynnej grywalności na najwyższych detalach wymagaja juz 1024 ramu to kazda kosta 256 sie przyda :slight_smile: Większa ilośc ramu neico przyśpieszy Twój kompik, mapy w grach sie beda szybciej łądować, zwiększy się możliwośc pracowania na kilku programach w windowsie! Ram zawsze jest drogi, a czy ładować jest sens, myśle że tak jeśli nadal chcesz korzystac z kompa, a zaczyna Cie jego szybkośc powoli irytować :slight_smile: Pozdrawiam :slight_smile:

Dzięki za pomoc! Tylko teraz powiedzcie mi jaki na te wejście:

Bank 0,1 (DDR1) DDR266/DDR200 DDR DRAM MODULE

wejdzie RAM ile i jaki?

Sorry ale się nie znam na tym:cry:

Z tego co ja się domyślam to 266 mhz :smiley:

dokłądnie masz 256 ramu o predkości 266mhz, czyli najwolniejsze ze wszystkich DDR, jak kupisz nawet szybsze 333 lub 400 to i tak beda pracowac z 266mhz jak te wolniejsze :slight_smile: no chyba ze podkrecisz cos procka to i ram bedzie szybciej pracował :slight_smile:

update:

zainstaluj sobie programik CPU-Z wtedy bedzie wiadomo na 100% jakie masz pamięci w kompie

Kostka 256 mb i prędkość (chyba ) nie jestem pewien 266 mHz bo są jeszcze 400 itd

a nielepiej kupic 400DDR np. kingstona niskiie timingi

i wydajnosc - stabilnosc wieczysta gwarancja producenta wiec nawet uzywane mozna kupywac

cena rozna ja gdzies widzialam nawet za 130 zl z jakims radiatorem jak sie niemyle