Ratunku!

Potrzebuję pomocy gdyż sama nie znam się zbyt dobrze na komputerach.Robię co mogę i bardzo proszę o radę.Otóż mam zainstalowany program Avast Antivirus wersja 5,0,462.Dwa dni temu wykrył on jakieś wirusy i przeniosłam je do kwarantanny.Od tej pory komputer po starcie i zalogowaniu bardzo długo ( nawet do 20 min) nie odpowiada na żadne akcje.Po prostu się muli! Próbowałam zrobić przywrócenie systemu ale wyskakuje komunikat “niekompletne” za każdym razem.W tym momencie skanuję komputer programem Malwarebytes i postaram się jakos wkleić loga po zakończonym skanowaniu ale nie wiem czy będę umiała.Jak już wspomniałam na komputerach nie znam się zbyt dobrze, a tego nigdy nie robiłam :mbam-log-2010-03-24 (11-11-56).rar (application/octet-stream) 1 KB

Takie błaganie o pomoc przynosi wręcz odwrotny skutek do zamierzonego.

Skoro już piszesz w tym dziale z tego typu problemem, to należy wstawiać określone zasadami logi.

Pokaż logi z narzędzia OTL

W OTL przestawiasz Processes i Modules na All, Standard Registry na Standard oraz wklejasz w dolne białe okienko Custom Scans/Fixes :

Klikasz Run Scan.

Pokazujesz dwa wynikowe logi OTL.txt + Extras.txt

Zawartość logów wklejasz na wklej.org, wklej.to lub nopaste.pl, a w poście dajesz link.

No i napisz dokładnie co avast poddał kwarantannie.

Dzięki za pomoc.Nie zaprzeczam że jestem komputerowym matołem :slight_smile: To jest log z programu malwarebytes http://wklej.to/ILQd a to jest log z OTL http://wklej.to/cE0Y. Te wirusy z Avasta usunęłam w akcie desperacji ale to były wirusy typu TrojanAgent i mnóstwo rootkitów.

Każde z nas nim kiedyś było. :stuck_out_tongue:

Jakie pliki to były. Szczególnie mi chodzi o rootkity - były to pliki umieszczone np. w folderze C:, D:\ czy w C:\WINDOWS\system32\drivers ??

Wyłącz i włącz Przywracanie Systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja XP.

W białe dolne okno Custom Scans/Fixes w OTL wklej:

Run Fix. Restart, jeśli będzie potrzebny.