RDP i karta kryptograficzna

Witam,
na jednym z komputerów (z Windows 7 Pro) w biurze mam zainstalowane oprogramowanie CryptoCard Suite. Do tego komputera jest podłączony czytnik kart, w którym jest karta kryptograficzna.

Wszystko działa… do momentu podłączenia się do tego komputera przez RDP. Wtedy karta kryptograficzna znika. Sam czytnik jest cały czas widoczny w systemie.

W momencie zakończenia połączenia przez RDP karta kryptograficzna ponownie jest dostępna.
Ma ktoś jakiś pomysł czym to jest spowodowane i co zrobić, żeby karta nie znikała podczas połączenia RDP?

(Uprzedzając sugestie dotyczące tego, żeby sprawdzić w ustawieniach RDP co jest zaznaczone/udostępnione w “Lokalne urządzenia i zasoby” napiszę, że tam wszystko jest ok. Zresztą czytnik i karta są podłączone na miejscu w biurze, a nie na komputerze, z którego jest nawiązywane połączenie RDP.)

walczyłem z tym tematem ze 2 tygodnie temu- jedyne co znalazłem w internecie to pytania czemu to nie działa i żadnej konstruktywnej odpowiedzi :confused:
ostatecznie kazałem Pani zabierać czytnik ze sobą do domu i bez problemu działa przekazywanie informacji z karty do hosta przez rdp.
Inna metoda to łączenie się inną metodą niż RDP - TeamViewer itp, lub darmowe VNC czy MSP360 (CloudBerry) Remote Desktop

Jeżeli chodzi dlaczego nie działa, to wydaje mi się, że to problem z obsługą sterowników przez rdp też wydaje mi się, że jest to nienaprawialne. Prawidłową metodą jest właśnie zabranie do domu urządzenie i udostępnienie przez klienta.

Ja miałem kiedyś podobny problem tutaj akurat z kartą graficzną jak próbowałem odpalić jakąś grę przez rdp i wywalał błąd przy łączeniu przez klienta, którego jak uruchamiałem na hoscie nie było w windowsie 7.