Re-configuration!


(Ddddd) #1

nie wiem jak to opisac ale ja włączyłem kompa! to mi sie pojawil jakoś komunikat Re-configuration ale nie pamietam czego! ale były dwie opcje klikłem na SETUP wbiłem na Biosa i nie widząc co zbytnio zrobić zrobiłem Exit i juz dalej komp dalej sie sam uruchomił! o co z tym chodziło czy to bedzie sie jeszcze pojawaic?


(system) #2

W sumie niepotrzebnie wbijałeś się na Biosa. :mrgreen:


(Gk88) #3

czy to bedzie sie tak pojawiac… ciezkie pytanie… bo nie bardzo wiadomo co :slight_smile:

a zeby sprawdzic czy sie bedzie pojawiac… ja bym kompa wyłączył i włączył (tzw. reboot :stuck_out_tongue: ) i zobaczył