Witam serdecznie wszystkich użytkowników. Jestem nowy, a już potrzebuję pomocy. Takie ot, zrządzenie losu. Otóż, przejdę do rzeczy. Od pewnego czasu, bodajże sześciu miesięcy, mam nowy komputer. Oto jego podzespoły:
Manufacturer:
Gigabyte Technology Co., Ltd.
Processor:
Intel® Core2 Duo CPU E7200 @ 2.53GHz (2 CPUs)
Memory:
2046MB RAM
Hard Drive:
320 GB Total
Video Card:
NVIDIA GeForce 8800 GS
Monitor:
SyncMaster 920NW/920LM
Sound Card:
Realtek HD Audio output
Speakers/Headphones:
Keyboard:
Główny koncentrator USB
Mouse:
Główny koncentrator USB
Mouse Surface:
Operating System:
Windows XP Home Edition (5.1, Build 2600) Dodatek Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_gdr.070227-2254)
Mój problem polega na tym, iż od dwóch miesięcy mój mikrofon, wraz ze słuchawkami marki ENCORE, model HM-520 ARIEL przestał działać. Z dnia na dzień ludzie, z którymi zazwyczaj rozmawiałem na skype, przestali mnie słyszeć. Próbowałem wielu rzeczy, począwszy od zmiany ustawień w konfiguratorze Realteka, potem reinstalacji go, a kończąc na metodzie kolegi, który polecił mi wyciszanie i podgłaśnianie sekcji Front Pink IN. Nic to nie dało.
Dodam jeszcze, że mój mikrofon wraz ze słuchawkami podłączony jest na przednim panelu komputera, gdyż tylni nie wykrywa słuchawek. Nie jestem znawcą sprzętu, oprogramowania. Raczej zwykłym użytkownikiem proszącym o pomoc. Jeśli ktoś wie, jak mi dopomóc, proszę o odpowiedź.
P.S.
Nie jestem do końca pewien, jeśli odinstaluję Realtek HD Audio Output, po czym zainstaluję jeszcze raz, to wszystkie ustawienia wrócą do domyślnej postaci?