Tak. Chodzi o RAM. Jeśli masz go 3GB to tak będzie ciągle. Przy 4 w sumie też. Przy 6GB już jest bezpieczniej. I moim zdaniem to 6GB RAM w telefonie jest już o dłuższego czasu dla mnie wielkością minimalną.
Producenci oprogramowania nie przykładają się do optymalizacji swoich dzieł i tak to się kończy niestety. asziatko
Ja na Twoim miejscu jak muli telefon z racji wykorzystania zasobów wyłączyłbym niepotrzebne programy i ich autouruchamianie. Tyle, że czasem to walka z wiatrakami.
Nie znam się na tym aż tak bardzo. Już będzie 2 lata może 3 jak nie używam Androida. Nawet iPhone ma tendencje, że raz na miesiąc powinno się go wyłączyć i włączyć dopiero wtedy oproznioa sobie wszelką pamięć podręczna itp. Podejrzewam, ze Android podobnie. Pamięć podręczna to uśpione apki ciągle gdzieś zalegające czy to w RAM czy gdzieś na dysku, różne dane nikomu nie potrzebne, ale potrzebne do działania apki, która pracując w tle zawsze coś pobiera z internetu i coś gdzieś zapisuje co zajmuje wszelką pamięć nie potrzebnie po jakimś czasie. Nawet na Windowsie czy macOS często wyłącz i włącz sprzęt czyli słynne Uruchom ponownie pomaga na opróżnienie wszelakiej pamięci, która jest zajmowana na potrzeby działania apki czy jakiejś usługi w tle.
@krystian3w właśnie mam wyłączone wszystkie aplikacje w Ustawienia > Bateria > Zakładka Bateria > Oszczędzanie Baterii Przez Aplikacje. I tu mam każdą aplikację ustawioną na Ogranicz Aktywność w Tle.
Wyłączony mam również Autostart gdzie nie mam zaznaczonej żadnej aplikacji.
@wexel1974 Mam wersję Redmi 9 4 GB + 64 GB i widzę że właśnie mimo ograniczenia aktywności aplikacją jest sporo zajętych zasobów pamięci RAM.