Regedit nie działa!

Witam serdecznie, moje uszanowanie!

Otóż nie wiem czemu z jakiej przyczyny regedit nie działa, próbuje włączyć i brak żadnej reakcji. Próbowałem już jak administrator i to samo, komputer jak włączę w czysty rozruchu tak samo nie działa.

Proszę o szybką pomoc.

 

Z góry dziękuje.

Sprawdź, czy w C:\Windows… jest plik “regedit”. Jeśli jest, to go uruchom.

Jest, włączam i nic się nie dzieje, brak reakcji :confused:

Menu Start > Uruchom > wpisz tam polecenie:  sfc /scannow 

i trzeba czekać do końca sprawdzenia folderów systemowych.

Nie działa to polecenie :confused: pojawia się ekran na chwile i znika od razu.

Farbar Recovery Scan Tool - Raport obowiązkowy

Falcon89 użyłem tego programu,

http://www.wklej.org/id/1739952/

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

GroupPolicy: Group Policy on Chrome detected <======= ATTENTION
CHR HKLM\SOFTWARE\Policies\Google: Policy restriction <======= ATTENTION
HKLM\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Internet Explorer: Policy restriction <======= ATTENTION
SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL = 
BHO: ExplorerWnd Helper -> {10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814} -> No File
S3 EsgScanner; C:\Windows\System32\DRIVERS\EsgScanner.sys [22704 2015-03-06] ()
C:\Windows\System32\DRIVERS\EsgScanner.sys 
S3 cpuz137; \??\C:\Windows\TEMP\cpuz137\cpuz137_x64.sys [X]
S3 GPUZ; \??\C:\Windows\TEMP\GPUZ.sys [X]
S3 VBoxNetFlt; system32\DRIVERS\VBoxNetFlt.sys [X]
2015-06-14 15:06 - 2015-06-14 15:06 - 00000000 __SHD C:\ProgramData\{FE8D473A-6F06-4F99-B5F4-BED72B2A038C}
2015-05-29 21:48 - 2015-06-12 18:58 - 00000000 ____ D C:\ProgramData\boost_interprocess
2015-06-16 16:41 - 2015-03-06 22:43 - 00000000 ____ D C:\AdwCleaner
File: C:\Windows\regedit.exe
2015-06-03 22:12 - 2015-06-03 22:12 - 0000000 ___SH () C:\ProgramData\.rdata
Task: {15628A09-EF60-492E-827D-7D2CA81FE0F1} - System32\Tasks\0415avUpdateInfo => C:\ProgramData\Avg_Update_0415av\0415av_AVG-Secure-Search-Update.exe [2015-04-21] ()
Task: {307571BD-BF6D-4C2F-888A-0953D1FEB667} - System32\Tasks\{D206FC44-B3DA-4E9A-8E70-11708826E3FA} => pcalua.exe -a C:\Users\Acer\Desktop\TWEE_Upgrade.exe -d C:\Users\Acer\Desktop
Task: {4C01113E-7C3F-4FC1-8E18-3E4A960EB365} - \AutoKMS No Task File <==== ATTENTION
Task: {842B04DC-543A-47F8-A15F-4A69AF79D912} - System32\Tasks\{94770EF0-895F-47EB-8988-1D7DAE614961} => pcalua.exe -a "D:\wow\INSTALL v2.03.exe" -d D:\wow
Task: {CE09CE19-7564-461C-A3BE-51E0E425951F} - System32\Tasks\{12E5E548-E935-4B9E-AD01-3F6C4F7BBDF9} => pcalua.exe -a L:\install.exe -d L:\
EmptyTemp:

Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.

Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition i Shortcut.

Tu masz Fixlog: http://www.wklej.org/id/1740661/

A tu Frst: http://www.wklej.org/id/1740663/

Przecież wkleiłeś bez ukośników, więc nic nie zostało wykonane.

Atis nie rozumiem cię wybacz xd

Czego nie rozumiesz?

Nie mam pojęcia jak to zrobiłeś, ale wkleiłeś bez ukośników w ścieżkach.

Porównaj mój Fixlist z tym co ty wkleiłeś:

Doczytaj instrukcję FRST i dowiedz się, gdzie wkleja się logi. Kolejny taki wyskok nagrodzę…