Na newsletter nie pamiętam akurat przykładów, ale wkurza mnie to potwornie, a jest to ostatnio coraz częstsze. Zacznę tam złośliwie wpisywać przypadkowe numery, lub prawdziwe i jechać po nich bo mi to tak nerwa podnosi, że dramat.
Ogólnej raczej nie ma, bo z tego co widzę każda z tych stron implementuje te widgety inaczej.
Odpowiada za toto fraza “##.cp-body” i wsio co pod nią będzie.
Pacnij sobie prawym na takim okienku, wybierz “zablokuj” i dalej będziesz widział w wyszczególnionych filtrach co i jak.
Właśnie zależy mi na ogólnej regule, ponieważ najbardziej denerwujące jest jak szukam czegoś i przeglądam oferty różnych sklepów, u których na stronie wcześniej nie byłem, i być może więcej nie będę. Pamiętam, że już kiedyś próbowałem się z tym kopać, i efekt był taki, że te okna się nie pojawiały, ale strona i tak się robiła czarna. Ew, może wymaga to zestawu filtrów jak w przypadku zwykłych reklam, który ktoś musi zrobić i uaktualniać.
Właśnie testuję Nano Adblocker i Nano Defender na Firefox-ie 58. Pierwszy to (chyba) ulepszony fork uBlock Origin-a, a drugi to anty-anty-adbloker. I od nowa subskrybuję zestawy filtrów. Ci od certificate.it mają kilka polskich zestawów tutaj: https://github.com/MajkiIT/polish-ads-filter/
Ten ‘cdn-widget.callpage.io/build/js/callpage.js’ jest wyłapywany przez ‘Polskie filtry elementów irytujących’. Pewnie warto dodać też ‘Polskie filtry anty-dotacyjne’ i wspomniany przez krystian3w ‘Polskie filtry wewnętrzne’. A właściwie to wszystkie