Reinstalacja ActiveSync w PPC

Witam,

Mam pytanie do użytkowników PPC: czy da się reinstalować sam program ActiveSync w urządzeniu PPC bez hard resetu? Urządzenie przestało się łączyć z komputerem PC i nie mogę nawet zrobić kopii plików z urządzenia. Zastanawiam się nad tym, czy jest możliwa reinstalacja ActiveSync za pomocą pliku *.cab podanego na karcie SD. Przypuszczam, że hard reset pomoże, ale nie chcę utracić plików i ustawień z urządzenia.

Z góry wielkie dzięki za wszelkie sugestie.

Nie

Hmm…czy próbowałeś zmienić nazwę urządzenia w opcjach systemowych i powiązać “nowe” urządzenie z komputerem?

Tak - bez efektu. Trudno - pozostaje twardy reset i nadzieja, że po nim PPC zacznie się łączyć.

A to nie jest na pewno problem z Active Sync zainstalowanym w Pececie?

Na pewno nie, bo sprawdzałem na trzech różnych komputerach.

Twardy reset urządzenia pomógł - chyba po prostu był zbyt “zaśmiecony” przez 2 lata użytkowania.

W każdym razie dzięki za chęci! :slight_smile: