Reinstalacja, brak dysków twardych...?

Próbuję zrobic reinstalację ale nie mogę przejśc do kroku trzeciego bo przy drugim pokazuje się komunikat, że nie ma dysków twardych i nic już więcej zrobic nie moge , mam 4 partycje.O co chodzi , jak sobie z tym poradzic ?

Użyj opcji szukaj i poczytaj.

Ale mi doradziłeś :shock: chociaż jakiś link byś podał po to jest chyba forum aby pomagac a nie mądrować się, że trzeba poczytać ( uwielbiam takie odpowiedzi). Aby poczytać to trzeba mieć dużo wolnego czasu … a ja muszę to zrobić szybko.

Chcę jeszcze dodać, że nie znam się na komputerach a jedynie na korzystaniu z nich dlatego pytam i oczekuję jasnej podpowiedzi!

A poza tym jak mam wpisać pytanie ? O co zapytać aby uzyskać jakąś odpowiednią odpowiedź ?

Aby coś robić trzeba mieć minimalne pojęcie o tym co się robi.

np

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic … a0c81f3f69

http://forum.pclab.pl/index.php?showtop … try1733362

hasł0 dla szukajek i czytaj:

instalacja systemu na dysku sata

Witam

Czy komunikat wygląda tak

?

Jaki dysk ?

Jaka płyta główna ?

Minimalne pojęcie mam ale …to zbyt mało gdy pojawiają się sytuacje ponad nasze umiejętności, wtedy dobra rada może nas nauczyć czegoś nowego…a jeśli się nie uda to…srwis ! :?

Uzi, dokładnie tak…

afb6536127479810m.jpg

to dane dotyczące mojego komputera, nie wiem czy o to chodziło…

Dokładniej to chodziło mi model płyty głównej i dysku twardego.

Posiadasz płytę ze sterownikami do płyty głownej ?

Jeśli tak to poszukaj sobie na niej sterowników do sata,zgraj na dyskietkę jeśli nie masz płytki poszukaj owych sterowników na internecie.