Reinstalacja systemu a brak klucza

Chciałem se zrobić format ale wsykakuje włóż nośnik  instalacyjny lub odzyskiwania systemu windows a z tego co widziałem na yt jak zrobię takie coś będę musiał pózniej podać jakiś klucz którego nie mam proszę o pomoc bo chcę zrobić format bo lagują mi gry itd

Urządzenie kupowałeś z systemem preinstalowanym czy system dokupiłeś oddzielnie? W pierwszym przypadku klucz jest zapisany w BIOSie (UEFI) i nie musisz się martwić o jego wprowadzenie podczas instalacji. W drugim pozostaje ci jego odczytanie z systemu bądź z naklejki COA.

 

 

nwm nie znam się na tym  o co chodzi z preinstalowanym na pewno nie dokupowalem nic oddzielnie :D 

czyli nie będę musiał wprowadzić klucza ? jak zrobie format ? 

ale nie moge zrobić bo pisze włoz noskin instalacji lub systemu windows czy cos takiego o co chodzi

Zacznij pisać konkretnie i po polsku a może doczekasz się pomocy.

Preinstalowane oprogramowanie

Zacznij używać określeń, które nie wprowadzają w błąd. Nie “format” bo taka czynność nie istnieje.
Chcesz prawdopodobnie zrobić re/instalacje systemu. 
Podaj typ komputera - czy to jest laptop, czy może stacjonarny “markowy” lub tzw składak. Bez tych informacji nikt Ci nie poda prawidłowej odpowiedzi.
I pamiętaj nie żaden “format, formata” tylko instalacja lub reinstalacja systemu.

to jest laptop 

 

Wow! I jesteś pewien, że to nie z tego powodu gry “lagują”, tylko z powodu systemu operacyjnego ?

xD metin nawet na słabym by poszedł xDD a ja chcę oczyścić dyski itd reinstalacje jak to wyżej napisali bo nie ma takiego czegos jak foramat za duzo smieci mam na dyskach itd

Zgaduję, że na dysku masz partycję recovery, zajrzyj więc do instrukcji i przeczytaj jak przywrócić system do stanu fabrycznego, albo pożycz od kogoś nośnik z systemem i zainstaluj go na czysto. Klucz masz zapisany w BIOSie (UEFI) więc nie potrzebujesz się o niego martwić.

 

jak btrałem ustawienia zaawansowane to było tam coś takiego jak recovery