Reinstalacja systemu windows vista

Witam. Mam zamiar przeinstalować system windows vista i mam takie pytania:

Instalujesz najpierw system, najlepiej z SP2, ale jak nie masz takiej instalki to najlepiej pobierz wcześniej i skopiuj na pendrive i wgraj po zainstalowaniu systemu.

Ale najpierw zacznij od sterowników. Co do twojej płyty głównej jak widzisz producent udostępnia stery pod XP, 7 ale już vistę ominął. Więc albo próbujesz tych od 7, albo poszukaj ich jeszcze na płycie dołączonej do płyty głównej. Sterowniki wgraj do wszystkich podzespołów. Zacznij od chipsetu i po restarcie wgrywasz resztę - dźwiękówkę, sieciówke i grafike.

Do GeForce pobierasz z tej strony http://www.nvidia.pl/Download/index.aspx?lang=pl

Czyli po zainstalowaniu systemu instaluję sterowniki do chipsetu, do grafiki, karty dźwiękowej i sieciowej… może być w takiej kolejności? A potem najpierw service pack 1 a potem service pack 2? Pytam się bo instaluję dopiero drugi raz system i jestem zielony jeszcze…

Dodam tylko, że w związku z brakiem dedykowanych przez MSI sterowników do Visty radzę bezpośrednio po zainstalowaniu systemu przejść do Windows Update i pobrać wszystkie pilne aktualizacje oraz sprawdzić również opcjonalne pod kątem właśnie sterowników. Oczywiście proponowane pobrać i zainstalować. Po tym radzę zajrzeć do systemowego Menadżera Urządzeń i tam sprawdzić ewentualne braki (żółte pytajniki lub wykrzykniki). Dopiero potem poszukiwać w sieci ewentualnie brakujących w Menadżerze Urzadzeń sterowników.

To już nie wiem czy najpierw sterowniki czy co. Wydaję mi się, że trzeba najpierw zainstalować chipset i grafikę i inne sterowniki, potem service pack 1 i 2 oraz potem inne aktualizacje poprzez windows update. Również opcjonalne.

 

Żeby zainstalować service pack 2 muszę najpierw zainstalować service pack 1??