Reinstalacja win 7 Home Premium 64Bit

Witam.

Od kilku dni próbuję uruchomić laptop Vaio PCG-71C11M z systemem jak w tytule. Komputer jest po niewłaściwym zamknięciu systemu, a efektem tego jest niebieski ekran powitalny z kontem pośrodku, do którego nie można się zalogować co sygnalizowane jest komunikatem:

"Logowanie usługi klient zasad grupy nie powiodło się ! Odmowa dostępu"

Próby uzyskania pomocy na forach komputerowych np.: 

http://answers.microsoft.com/pl-pl/windows/forum/windows_7-security/odmowa-dostępu-do-usługi-klient-zasad/0a2754ff-a91b-468f-b2fb-bbb9d4a99ed2

spełzły na niczym. Pozostało więc przeinstalowanie systemu, ale i tu powstały dwa problemy. Pierwszy z nich, to płyta z ISO  systemu wykonana programem Ashampoo nie jest odczytywana przez komputer podczas wykonywania restartu, pomimo że w BIOS-ie priorytet ma dysk optyczny. Tym samym nijak nie mogę zmusić tej płyty do uruchomienia instalatora. Po drugie klucz tego systemu, gdyby już się udało go jakoś zainstalować, umieszczony na spodzie laptopa nie jest możliwy do prawidłowego odczytania w całości. Kilka znaków jest nieczytelnych (przetartych).

Czy zna ktoś rozwiązanie tego problemu? Byłbym bardzo wdzięczny.

Acha, jeszcze jedna uwaga. Dysponuję płytą instalacyjną innego systemu, dokładnie win XP Prof. i przy niej instalator się uruchamia, jednak po załadowaniu plików na końcu pojawia się informacja o błędzie i konieczności przerwania instalacji.

ad. 1. Spróbuj nagrać płytę najmniejszą możliwą prędkością. Ewentualnie spróbuj odczytać płytę poprzez zewnętrzny napęd DVD albo uruchom instalator z pendrive.

ad. 2. Proponuję kontakt z Microsoft / Sony celem odzyskania klucza.

 

Problem rozwiązałem korzystając z klawisza “Assist”, który uruchamiał automatycznie ukrytą partycję Recovery. Właśnie kontakt z SONY pomógł pozbyć się problemu sugerując użycie tego klawisza. Bardzo dziękuję za wskazówkę.