Czy można sprawdzić o której godz. danego dnia laptop został odłączy z sieci elektrycznej? W środku była bateria.
Dziennik zdarzeń.
Jak to sprawdzić w Windows7?
– Dodane 12.01.2012 (Cz) 16:43 –
Dodam że chodzi mi i o dzień 7.01.2012r. Od tamtej pory laptop był włączany i wyłączany kilka razy. Jak to sprawdzić ale krok po kroku bo jestem laikiem w tych sprawach. Miałem włamanie do domu i złodzieje odłączyli laptopa z sieci dlatego chcę wiedzieć o której to było godz.
– Dodane 12.01.2012 (Cz) 17:08 –
sunbeam96 ,
Odpisz mi na priv jak możesz.
– Dodane 12.01.2012 (Cz) 17:49 –
Dodaję sprostowanie, laptop przeszedł w stan uśpienia, chyba - żona po prostu zamknęła ekran składając laptopa w tzw. walizkę. Czy to można wykryć? O której to było godzinie?
A który wpis w dzienniku zdarzeń określa, że laptop został odłączony od zasilania sieciowego na zasilanie bateryjne ?