Rejestracja NaviExpert Play

Witam.

Mam problem, ponieważ nie mogę się zarejestrować podczas uruchamiania programu NaviExpert w telefonie Sony Eriscon C702 w sieci PLAY.

Pisze, że są błędne ustawienia GPRS lub coś innego korzysta z GPRS w tym momencie.

Nic nie korzysta a ustawienia GPRS przesłali mi w PLAY’u po zadzwonieniu do Biura Obsługi Klienta.

Czy ktoś miał kiedyś podobny problem i wie jak sobie z nim poradzić?

Pozdrawiam.

Rozumiem, że posiadasz specjalna wersje NaviExpert dla Play, też miałem taki problem sprawdz ustawienia internetu:

Ustawienia>łączność>ustawienia internetowe> łącz używając

I ja mam tutaj ustawiony profil WAP

Mam nawigacje naviexpert pobraną ze strony http://play.getne.pl a w ustawieniach również miałem zaznaczone WAP.

Niestety nie da się zarejestrować