Witam. W czwartek zarejestrowałem numer . Dziś sobota a na moim koncie play24 pisze że numer nie zarejestrowany , a Pani w salonie i na infolinii mówiły że maksymalny czas oczekiwania to 24 h. Co z tym zrobić??
Nic nie robić, numer został od razu zarejestrowany jednak Play24 potrzebuje ok. tygodnia-10dni na aktualizację stanu.
To czemu na infolinii nic nie wiedzą?
Jeśli się nie zaktualizowała w P24 to raczej wątpię, że konsultant będzie widział zaktualizowane dane.
W Play mają teraz porządny bajzel związany z okresem świątecznym, ja sam czekam już dwa tygodnie na zrealizowanie zamówienia w PlayShopie, a zamówiłem tylko kartę sim z abonamentem.
Teraz mi wyskoczylo w telefonie “rejestracja karty sim nie powiodla sie”. Czy to moze miec cos wspolnego z watkiem? Pisze z telefonu wiec przepraszam za brak polskich znakow.
– Dodane 30.04.2011 (So) 8:51 –
Już mija dziś 9 dzień a tu dalej nic…
– Dodane 25.05.2011 (Śr) 15:13 –
Witam. Już miesiąc dawno minął a numer dalej nie zarejestrowany co z tym dalej robić?