Reklamacja drukarki (foto), zrobią?

Witam,

Posiadam urzadz. Wielofunkcyjne Epsona. Kupione całkiem niedawno, bo ok. 2miesiecy temu.

Przydarzyl mi sie przykry wypadek, przez co szyba przy skanerze jest totalnie rozbita.

min_zdjecie8989e56.jpg

Sytuacje zdaje sie ratuje gwarancja jaką mam, bo jest to gwarancja rozszerzona (btw. 75pln dalem za nią;x)

Jak myslicie, jest sens reklamowac?

Zależy jak bardzo reklamacja jest rozszerzona :stuck_out_tongue:

Poczytaj warunki gwarancji rozszerzonej a będziesz wiedział wszystko! Wysyłać na gwarancje zawsze można spróbować…

Typowa usterka mechaniczna (z winy użytkownika) - marne szanse na bezpłatną naprawę.

PS. Wyjmij ze środka to szkło, bo Ci przetnie ten beżowy pasek zębaty.

Hm… a jakby powiedzieć że stało się to w trakcie standardowego skanowania przy normalnym nacisku kartki na skaner? W sensie że zawinił jakiś z podzespołów od środka?

andrewi , Uważasz, że w serwisie pracują sami idioci? :wink:

Nie chodzi o to, że idioci raczej o pewną kwestię prawną zawartą w Kodeksie Prawa Cywilnego w Szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Chodzi o to, że jeśli sprzedawca nie jest Ci w stanie udowodnić że stało się inaczej niż mówisz to musi uwzględnić reklamację. Zastanawiam się jakby mógł w tej sytuacji udowodnić, że nie zawinił na przykład… odkształcony lekko skaner? W sumie… nie wiem, można zawsze wymyślić inną ściemę :slight_smile:

Dobra, właśnie spojrzałem na zdjęcie, moja ściema raczej była dość słaba :smiley:

Gosc, ktory mi to sprzedawal (w RTV/AGD) powiedzial wtedy, ze rozszerzona jest lepsza, bo wlasnie uwzglednia wine uzytkownika. Nawet sam wspomnial, ze gdyby mi tak kiedys ksiazka upadla na urzadzenie i cos by sie stalo, to i tak by wiekszego problemu z gwarancja nie bylo.

Rzeczywistosc to zweryfikuje do konca tygodnia ;x

Ps. Szklo wyjalem, a drukarka juz w pudełku czeka na to, aby ją oddac. Na wszelki wypadek nawet tusze wyjałem :smiley: jeszcze gdzies w serwisie zgina „przypadkiem” ;x

Bez tuszy raczej nie uwzględnią Ci gwarancji - sprzęt musi być kompletny więc jeśli dostałeś tą drukarkę z tuszami to z tuszami musisz ją oddać.

tusz wtedy nie znajdowal sie w drukarce, byl zapakowany oddzielnie choc w jednym pudelku. Z reszta kalba zasilacego tez nie mialem zamiaru wysylac. Wyłącznie drukarke. Przy takiej naprawie sprowadzającej sie do wprawienia tej szybki, nie potrafie nadac sensu zasadnisci umieszczania tuszow i kablow. Po cóż im to…

Reklamowałeś kiedykolwiek cokolwiek? :wink: