Reklamacja lenovo

Witam. Oddałem laptop na reklamacje w media expert, przyszła decyzja ze dysk został potraktowany cieczą co bardzo mnie dziwi i jest uszkodzona górna pokrywa. Serwis oferuje mi sporządzenie wyceny naprawy i odesłanie Laptopa do autoryzowanego serwisu lenovo COMP S.A. Czy ktoś miał juz z tym serwisem do czynienia ? Czy jednak warto szukać kogoś na własna rękę kto naprawi usterkę ? Dodam, ze po sporządzeniu kosztorysu nie mogę zrezygnować z naprawy i laptop pozostanie w serwisie.

Powodzenia. Będzie Ci potrzebne. Serwisowanie laptopów Lenovo od jakiegoś czasu to droga przez mękę. Tutaj przykład (niestety, nie na pocieszenie):

http://www.dobreprogramy.pl/Existimati/Serwis-LenovoMedion-koszmar-pechowego-uzytkownika.,58053.html

Lenovo i ich niby gwarancja - problem dotyczy wszystkiego dla normalnego klienta (w lepszej sytuacji jest klient biznesowy, bo tu Lenovo nie ma odwagi go dymać … jeszcze). U Lenovo wszystko to wina użytkownika i proponują płatną naprawę. Dziwię się tylko, że za takie praktyki nie wzięła się Komisja Europejska czy choćby UOKiK, na pewno jakaś cela by się znalazła dla prezesa Lenovo Polska.

 

Kupiłeś Lenovo bo cena/wyposażenie w stosunku do konkurencji było atrakcyjne. Teraz za to zapłacisz.

 

Moja rada - poszukaj serwisu na własną rękę, gwarancji nie stracisz, bo de facto nigdy jej nie miałeś.

Byłem u rzecznika praw konsumenta, ma on wystosować pismo do producenta w celu odwołania sie do decyzji. Ale to jest wręcz śmieszne zeby powoływać sie na uszkodzenia spowodowane cieczą bo z tego co mi sie wydaje przy zalaniu dochodzi pierw do uszkodzenia klawiatury i płyty głównej chyba ze ktoś po kryjomu wyciągnął mój dysk i wrzucił do wiadra pełnego wody. 

 

To nie jest śmieszne to Lenovo, masz w standardzie. Chciałeś zaoszczędzić ciut grosza kupując Lenovo, sorry nie zaoszczędzisz. Już to przerabiałem.