Mam problem z serwisem reklamacyjnym kuzniewski.pl. Awarii uległa matryca laptopa. Oto zdjęcie:
Dostałem odpowiedź, że usterka taka mogła nastąpić tylko poprzez oddziaływanie mechaniczne, a nie samoistnie.
Problem w tym, że laptop ten jest niezwykle rzadko używany, a żadnego oddziaływania mechanicznego nie było.
Specjalnie kupiłem laptopa za prawie 5 tyś i 3-letnią gwarancją, żeby nie mieć takich problemów, a tu już druga taka przygoda, a nie minęło jeszcze pół roku od zakupu (za pierwszym razem też były plamy na matrycy, ale jasne).
Jesli chodzi o tą żółtą plamke to miałem coś takiego na monitorze CRT firmy LG z tym że na całym ekranie. Po zgłoszeniu kurier zabrał monitor i oddał na kolejny dzień sprawny a winne były Zimne luty
Piszesz że masz problem z serwisem a przypadkiem nie powinieneś zgłosić problemu do producenta laptopa ?
Oni są niby autoryzowanym serwisem i to tam kupowałem laptopa, więc tam zgłosiłem się najpierw. Widzę, że przez 12 miesięcy mam też gwarancję Toshiby, więc tam też się zgłoszę w razie potrzeby.