Reklamacja matrycy - proszę o opinie

Witam.

Mam problem z serwisem reklamacyjnym kuzniewski.pl. Awarii uległa matryca laptopa. Oto zdjęcie:

DSCN0220.jpg

 

Dostałem odpowiedź, że usterka taka mogła nastąpić tylko poprzez oddziaływanie mechaniczne, a nie samoistnie.

Problem w tym, że laptop ten jest niezwykle rzadko używany, a żadnego oddziaływania mechanicznego nie było.

Specjalnie kupiłem laptopa za prawie 5 tyś i 3-letnią gwarancją, żeby nie mieć takich problemów, a tu już druga taka przygoda, a nie minęło jeszcze pół roku od zakupu (za pierwszym razem też były plamy na matrycy, ale jasne).

 

Czy mieliście tak wyglądające awarie matrycy?

No to zamiast wywołać u nich “wojny” czyli powiedzieć co o ich odpowiedzi myślisz przyjąłeś to normalnie :lol: idź do nich i  się tłumacz :slight_smile:

Jesli chodzi o tą żółtą plamke to miałem coś takiego na monitorze CRT firmy LG z tym że na całym ekranie. Po zgłoszeniu kurier zabrał monitor i oddał na kolejny dzień sprawny a winne były Zimne luty

 

Piszesz że masz problem z serwisem a przypadkiem nie powinieneś zgłosić problemu do producenta laptopa ?

Tyle, że u mnie plamka jest czarna.

Oni są niby autoryzowanym serwisem i to tam kupowałem laptopa, więc tam zgłosiłem się najpierw. Widzę, że przez 12 miesięcy mam też gwarancję Toshiby, więc tam też się zgłoszę w razie potrzeby.

 

?

Chodziło mi o to , abyś się tam wytłumaczył,  że to nie twoja wina…a dalej już sam wiesz :slight_smile: