Reklamacja Notebooka - prośba o poradę

Witam,

Zwracam się o poradę osób znających się na rzeczy, w jaki sposób zdefiniować niezgodność towaru z umową.

Mój problem polega na zaprzestaniu działania dysku SSD w Notebooku, który służył dotychczas jako ExpressCache.

Dotychczas dysk ten był wykrywany przez BIOS, GParted i inne narzędzia dyskowe.

Aida64 dotychczas wykrywała dwa magazyny dyskowe:

Storage: Dysk nr 1 - Hitachi HTS545050A7E (465 GB), Dysk nr 2 - SanDisk SSD i100 24G (22 GB)

W dniu wczorajszym komputer nie uruchomił się jak zwykle w kilkanaście sekund, a ładowanie systemu zostało przerwane przez BSOD - Driver Power State Failure.

Ponowna próba uruchomienia powiodła się - Windows załadował się po ok 10 minutach od zrestartowania.

Tym samym zauważyłem, że dysk SSD nie jest już wykrywany przez BIOS, również nie ma go w zarządzaniu dyskami czy jak już wspomniałem GParted także go nie wykrywa, mimo że wcześniej “widziało” go wszystko.

Z racji, że jest to kolejna usterka, a notebook ma niespełna 6 miesięcy, postanowiłem go oddać do sklepu na zasadzie niezgodności towaru z umową.

Prośbę moją kieruję do rzeczowego nazwania występującej usterki, tak by sklep nie czepiał się braku jasności.

Pismo w wersji roboczej wygląda następująco:

Reklamacja z tytułu

niezgodności towaru z umową


W związku ze stwierdzeniem niezgodności towaru z umową w Ultabooku ASUS S56CM-XX079V-8 i5-3317U/8GB/500+24/DVD-RW/7HP64 faktura VAT nr: KA/2012/10/0569, zakupionym w Państwa sklepie w dniu 22.10.2012, polegającej na zaprzestaniu działania dysku SSD 24GB pełniącego funkcję ExpressCache. Na podstawie przepisu art. 8 ust. 1 związku z przepisem art. 10 ust. 1 Ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002r. Nr 141, poz. 1176, ze zm.), wnoszę o doprowadzenie towaru do stanu zgodnego z umową poprzez jego wymianę na nowy, a w razie niemożności spełnienia powyższego żądania – zwrot gotówki za zakupiony towar.





	…………………………………

		(podpis)




Załączniki:

1.	Dowód zakupu

Mam pytanie jeszcze takie czysto teoretycznie. Notebook został sprzedany jako Ultrabook, mimo że nie spełnia wymagań stawianych przez Intela klik. Czy to może posłużyć jako dodatkowy argument?

Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.

Kuba

Próbuj, do odważnych swiat należy, tylko jak sklep się odniesie do tego to nikt nie wie.