Reklamacja słuchawek nagłownych?

Witam. Otóż mam problem.

Kupiłem słuchawki nagłowne z mikrofonem (pisało to 3 razy na opakowaniu) w sklepie Carrefour, marki Carrefour Quality, a tu okazuje się że w środku słuchawki, owszem są, ale mikrofonu nie ma. Pisało że słuchawki mają zintegrowany mikrofon, jednak wejścia mikrofonowego w nich nie było, a jak próbowałem nimi coś nagrać, to również nic. Zresztą chyba musi być wejście mikrofonowe. Co z tym fantem zrobić ? Zgłaszać reklamacje czy jak ? I czy jest jakaś szansa na odzyskanie wydanych pieniędzy (32 złote bodajże) ? Mam zachowany paragon.

Daje opis produktu:

Carrefour

(Carrefour Quality)

Słuchawki nagłowne DJ z mikrofonem

1208024716

Informacja

Słuchawki nagłowne ze zintegrowanym mikrofonem, do słuchania i swobodnego komunikowania się

Bardzo dobra jakość odsłuchu i bardzo wygodne poduszeczki

Regulowany pałąk

Obracane głośniki

Impedancja : 32 Ohms

Czułość: 108 dB

Charakterystyka częstotliwościowa: 20Hz-20kHz

Maksymalna moc wejściowa audio: 100mW

Długość przewodu: 1.5m

Mikrofon w zestawie

Wyprodukowano w Chinach.

Dystrybutor:

CARREFOUR POLSKA Sp. zo.o

ul. Targowa 72

03-734 Warszawa

NIP: 937-00-08-168

Kod Kreskowy: 3-609231-413251>

I jeszcze numerek na boku: EAR996M

Idziesz do sklepu, pokazujesz co jest napisane, prosisz (ewentualnie żądasz) zwrot gotówki z powodu niezgodności towaru ze specyfikacją.