Reklamacja w regeneris

Kupiłem telefon, który poprzedni właściciel w ramach gwarancji smart care wysłał telefon na serwis. Regeneris wykonał naprawę lecz dopatrzyłem się, że tylna klapka pod lekkim dociśnięciu dochodzi do obudowy. U góry tego efektu nie ma. Może nie byłoby to aż takie uciążliwe ale przez złe podklejenie pewnie telefon nie jest już wodoodporny. Poza tym klapka jest plastikowa a nie jak w oryginale szklana. Można ubiegać się od regeneris reklamacji?

Myślałem, też aby nic z tym nie robić to w przyszłości łatwiej baterię będzie można wymienić.

Nie opłaca się.

Jeżeli nie minęło 14 dni od zakupu i nie grzebałeś/nie uszkodziłem, to zwracasz bez podania przyczyny.

Jeżeli minęło 14 dni i w opisie produktu nie było wyszczególnienia tego defektu, to reklamujesz na niezgodność z umową. To nie jest ten telefon jaki powinien być zgodnie ze specyfikacją, domagasz się wymiany na właściwy lub zwrotu gotówki.

Dlaczego się nie opłaca? Dowód przeprowadzanej naprawy mam i tam pisze, że telefon został przywrócony do fabrycznego stanu ale co to za stan jeżeli w oryginale klapka była szklana a dali plastik i w dodatku jeszcze źle podkleili.

To było kupione przez olx jako używany ale jeszcze na gwarancji a tam zwrotów nie ma tylko chyba jakieś zgłaszanie na Policji sprawy aby mieć notkę i do olx wysłać, dalej zdjęcia dołączyć(na zdjęciach ciężko będzie to uchwycić).