Reklamy google a ich zasady - wygląd reklam

Dostosowałem sobie fajnie reklamy google pod stronę i nagle trafiłem na stronę google gdzie jest napisane, ze reklamy przypominające wygląd strony są niezgodne z ich zasadami… to po cholerę dają możliwość ich modyfikacji ?

Mam dostosować tak by nie pasowała do strony ? Eeeee… ?

To jak one powinny wyglądać aby google się nie doczepiło ?
Ktoś miał z tym problem ?

Z doświadczenia nie powiem bo nie korzystałem z reklam google, ale na tyle co się orientuję to dopasowanie reklam do strony jest po to by reklama nie odstawała od reszty strony i nie wyglądała jak piątek koło u wozu. Np. masz nietypową stronę w kolorze khaki nie ma opcji by firma zapewniła wszystkie warianty kolorystyczne reklam, ani że trafi się akurat taki kolor w ich “palecie”. Dlatego możesz zmienić, np. jej kolor tła czcionki itp.
To o czym piszesz

Tyczy się tworzeni reklam które udają zwartość Twojej strony. Które są nierozróżnialne względem reszty treści i nie da się nie przechodząc w link lub patrząc w kod html stwierdzić jednoznacznie czy dany element jest reklamą czy częścią strony. Z tego powodu dodaje się do reklamy dodatkową etykietę reklama. Myślę że to załatwia sprawę.
Nawet jeśli element jest podobny do jakiegoś elementu strony, ale opatrzony dopiskiem REKLAMA to jest to jednoznaczna informacja czym dany element jest.

Raczej nie przejdą reklamy które raczej udają zawartość strony, np. w Twoim przypadku banner opatrzony tytułem “Warto zobaczyć” - wydaje mi się że nie przejdzie, ale niech się wypowie ktoś kto ma doświadczenie z AdSensem.

To czekam na wypowiedz innych.

A jakie reklamy Wy polecacie które przyniosą jakiś przychód.

Jest polski wydawca rtb house, ale nie wiem jak się do niego dostać i jakie ma warunki. Jeśli nie te dwa to chyba zostają już tylko programy partnerskie i robienie reklam samemu. Jakiś czas temu testowałem sobie program partnerski ceneo na jednej z moich stron i powiem szczerze że gdyby był tam jakiś sensowny ruch to reklamy generowały fajny przychód. Problem w tym był taki że reklamy gotowe dostarczone w ramach PP miały minimalną klikalność, dużo lepiej sprawdzały się reklamy w formie bannerów które sam przygotowałem dla konkretnych produktów.