Renderowanie w Blenderze

Na wstępie nwm czy wybrałem odpowiednią kategorię więc z góry przepraszam. Tak jak w temacie od długiego czasu przygotowuje film. Chciałem w programie Blender 3D odwzorować stadiony grające w polskiej lidze wyszło wszystko fajnie zacząłem robić proste animacje poruszająca się wzdłuż trybuny kamera, lub obracająca się pokazująca stadion. Ustawiłem rozdzielczość full HD i oczywiście poniżej 100% 30 fps i wybrałem format AVI RAW. Renderuje kliby o długości średnią 150-200 klatek. Potem wszystko razem montuje w Sony Vegas pro 12. No i właśnie kiedy odpalam poszczególne klipy okazuje się, że nie wyglądają tak jak w Blenderze są po 1 wiele tekstur na przykład napis. W Blenderze jest fajnie ładny ostry tak jak na teksturze, a na filmie jest no nieco rozmazany gorzej z animacją kiedy kamera leci wzdłuż trybuny to obraz jest paskudny, aż oczy bolą tak jak by w ruchy wszystko się rozmazywało myślałem, że może ruch jest za szybki, ale przy animacji trwającej 200 klatek prędkość jest mała. Myślałem, że może to kwestia formatu jest ich kilka, ale wiem, że nie wszystkie da się wrzucić do sony vegasa. W prawdzie mam stary komputer ponad 10 letni, ale wątpię żeby to miało wpływ na jakość klipu na pewno na prędkość renderowania. Może ktoś wie jakie będzie dobre (o ile to jest powodem kiepskiej jakości) dodam, że korzystam ze starej wersji 2.78 nowsze wersje mi nie było potrzebne, ale jeśli tam są lepsze formaty to przejdę na nową wersje.