Renderowanie wielordzeniowe oddziaływuje na mój ping CS:GO

Witam otóż od pewnego czasu miałem poważny problem z pingiem w CS:GO skakał on od 40 do 200.Okazało się że to wszystko przez renderowanie wielordzeniowe które było włączone.Lecz ta opcja bardzo poprawiała wydajność w owej grze około (80-90fps gdy bez tego miałem 50-60) i stąd pojawia się moje pytanie czy można to jakoś naprawić? bardzo proszę o pomoc

Karta Graf. GTX650Ti

procesor AMD Athlon 64 X2 5200+

RAM 4GB

Ale co czy można naprawić. Wyłączyć opcję? Jeśli coś tu można naprawić, to chyba tylko internet.

internet jest dobry światłowód 50mb/s a gdy włączam tę opcje to wariuje

 

Ponieważ nie ma formalnego związku FSP-PING, za niewydolność obsługi wzmożonego ruchu sieciowego przy większej ilości FSP   (chociaż to tylko spekulacje) może być odpowiedzialny tylko router  - nie komputer. Na tym moje rozważania się kończą. 

ale tak się dzieje tylko na rankedach faceitach itp np na serwerze 1v1 gdzie jest po 24 osoby mam po 10 pingu :confused: