Reset routera tp-link

Witam,

mam problem z hasłem do wifi,a że jestem totalnie zielona w tej tematyce, dlatego zwracam się o pomoc tutaj. Mianowicie chodzi o to, że komputer stacjonarny (windows xp )mam podłączony do routera TP-LINK TD-W8910G i do tego miałam ustawione hasło na wifi, ale niestety karteczka z hasłem zaginęła i nie mogę połączyć się przez laptopa. I tu moje pytanie, jak krok po kroku mam zresetować router i jego ustawienia, aby zrobić nowe hasło? :wink: Mam nadzieje, że w miarę jasno opisałam mój problem. Jeśli już istnieje taki temat, to z góry przepraszam, ale pilnie potrzebuje pomocy i dlatego założyłam nowy wątek.

Z góry dziękuję za jasną i przejrzystą odpowiedź :slight_smile:

pozdrawiam

Witam

Otwierasz przeglądarkę i wpisujesz w pasek adresu http://192.168.1.1 tylko najpierw upewnij sie ,że ten adres jest poprawny do panelu admina routera.Adres sprawdzisz pod dolną pokrywką routera.Wchodzisz na panel admina wpisując hasło:admin login: admin jeśli nic nie było zmieniane ,następnie wchodzich w zakładkę INTERFACE SETUP i WIRELESS (przynajmniej tak u mnie jest bo mam TP-LINK TD-8901G czyli podobny ) i tam bedzie napisane Twoje hasło.Jeśli są kropki to wystarczy ,że wpiszesz nowe swoje hasło i zatwierdzisz SAVE i to samo wpisz w laptopie :slight_smile: Powodzenia.

sensitiveee ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Dziękuję Ci bardzo za pomoc, ale strona nie otwiera mi się ;/ Dodam, że adres IP w TCP/IP mam ustawiony na automatyczny…

spróbuj 192.168.2.1 lub 192.168.0.1

też nie otwiera się strona, próbowałam też z 192.168.0.1 i to samo ;/