Resetowanie komputera

Witam wszystkich forumowiczów, jestem laikiem w tych sprawach, mam nadzieje, ze ktoś mi pomoże… :slight_smile:

Jadę na SP2, Realtek, GeForce, Asus, jeżeli to wystarczy…

Od niedawna mam problem z plikiem csrss.exe który bodajże Odpowiada za działanie większości komend graficznych :?

Wklejam loga WinDbg jeżeli to może pomoc:

http://wklej.eu/index.php?id=153344bc88

Szukałem odpowiedzi na forach, ale nic konkretnego nie znalazłem lub nie zrozumiałem… Niektórzy podają, że może to być spowodowane niskimi napięciami na zasilaczu przy lepszych gierkach…

Ps. czasem komp przy odpalaniu nie wstaje od razu, trzeba zresetować…ale to chyba ma sie do zasilacza ? slyszałem także o pomieszaniu podzespołów procesora np. 4 rdzeniowego do reszty sprzętu… coś takiego :x ja mam 2 rdzeniowy…

Tych zrzutów jest więcej, ale wklejam ostatni bo wydaje mi się, że reszta jest z tego samego powodu …

Druga sprawa to za każdym razem kiedy odpala mi się komputer wyskakuje błąd z Nazwa procesu :

PCTAV.exe nie może odnaleźć dysku i do wyboru ( anuluj, kontynuuj, zakończ ), czasem to spowalnia lub zamula całkowicie cały komputer, wgrany mam antywirus PCTools AntiVirus Application, wcześniej Northon…

Kod błedu jaki mi podaje komputer:

C:\DOCUME~1\Maciek\USTAWI~1\Temp\WER92f6.dir00\Mini010710-01.dmp

C:\DOCUME~1\Maciek\USTAWI~1\Temp\WER92f6.dir00\sysdata.xml

No i proszę Was o Cierpliwość ostatni z logów:

http://wklej.eu/index.php?id=fa7b220d77

Ciekawi mnie :

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (a)

An attempt was made to access a pageable (or completely invalid) address at an

interrupt request level (IRQL) that is too high. This is usually

caused by drivers using improper addresses.

Czyżby to wina sterów ? Zainstalować najnowsze do płyty głównej (ze strony producenta a nie z cd)?

Czy może błąd w module RAM do bo np. jakaś operacja nie może zostać wykonana bo procesor może być przeciążony co jest powodem BSODA.