Resetuje sie - BSOD

Krótko i na temat

Wczoraj chciałem zainstalować nortona 2005(download ze strony instalki.pl). Po zainstalowaniu mialem zresetować kompa. Zrobilem restart(uruchom ponownie) i przed ładowaniem windowsa (XP profesional) pojawia sie bsod(black screen of death - czy jakos tak:)). Chcialbym sie dowiedziec, jak mozna zrobic przywracanie systemu za pomocą BIOS’a nie majstrując przy bateryjkach i nie resetująć CMOS. Jestem w tym zielony, ale coś tam mam pojęcie o tym:)

Przy uruchomieniu komputera wciśnij F8 włączysz tryb awaryjny i uruchomisz komputer z minimalnymi ustawieniami przez co bedzie prawdopodobnie możliwość odinstalowania nortona i przywrócenia systemu .

To się nie udało, próbowałem wszystkich trybów awaryjnych przed twoją propozycją

Dodane 11.10.2009 (N) 12:10

I jeszcze dodam, że BSOD jest widoczny przez niecałe pół sekundy

Dodane 11.10.2009 (N) 18:05

Udalo mi sie zrobic 2 zdjecia telefonem… sa na tyle wyraźne ze wiadomo co na nich jest pokazane… 20 min sie z nimi meczylem zeby dobry moment zalapac ;f

dsc00325g.jpg

dsc00339i.jpg

http://support.microsoft.com/kb/330182

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms795746.aspx

nie chce mi sie ;p

moglby mi ktos przypomniec jak sie robilo formata mając płytkę z windowsem? przed uruchomieniem kompa się chyba robiło F12 i czytalo windowsa z cd-roma, ale nie chce nic spiepszyc :slight_smile: chce poprostu zrobic szybkiego formata, nie chce sie bawic w zbędne rzeczy

Dodane 12.10.2009 (Pn) 22:37

ten punkt najbardziej pasuje, poniewaz na 1 dysku mialem 10gb, a na drugim pozostale 310 :slight_smile: źle to podzielilem(a raczej wcale, bo wypadlo mi z glowy takie cos…)… i dlatego format bedzie najbardziej podatny, tak więc prosze o “pomoc”:wink: