Meithner
(Meithner)
23 Styczeń 2008 11:15
#1
Witam mam taki problem od dłuższego już czasu (pól roku ponad), mam bardzo częste resety kompa.Wystarczy, że siedzę sobie na kompie a ten potrafi sie ni stad ni zowąd zresetować. Grając w gry które powinny mi działać. Np call of duty. wyrzuca mnie co jakis czas do windowsa. Dzisiaj grałem w Americas Army i wyskoczył mi taki komunikat:
Build AmericasArmy[buildDate] CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2001 MHz with 511MB RAM Video: GIGABYTE RADEON 9250 128MB (6517) General protection fault! History: UObject::ProcessEvent <- (AGP_HUD Bridge.AGP_HUD, Function AGP.AGP_HUD.PostRender_Stage2) <- HUD Internal Failure: FPlayerSceneNode::Render
Czy to moze byc wina karty graficznej??Z góry dziękuję za pomoc.
kicia88
(Fwlgxorm)
23 Styczeń 2008 11:17
#2
Próbowałeś zmienić sterowniki? Jaki masz zasilacz?
nie sądzę by to była wina karty graficznej, sprawdziłbym 3 następujące podzespoły :
-zasilacz
-ram test w programie memtest
-płyta główna - stan kondensatorów (czy nie są napuchnięte).
Meithner
(Meithner)
23 Styczeń 2008 11:24
#4
a wiec tak:
zasilacz- widze na nim: PRL -PSU 300W
ram. mialem rozne ramy i kazdy tak samo dzialał czyli sadze ze to nie koniecznie to
płyta głowna- kondensatory? zaraz sprawdze
a co do sterowników to mialem juz wszystkie jakie tylko pasuja pod moja grafike lacznie z Omega Drivers
Moge jeszcze dodać, że czesto wyskakuje mi niebieski ekran z zrzucaniem pamieci fizycznej.
musisz zaopatrzyć się w alternatywny zasilacz.
Meithner
(Meithner)
23 Styczeń 2008 11:37
#6
a to nie dotyczy karty graficznej czy tez plyty głównej??
nie koniecznie, może sypać się choćby zasilacz, oczywiście możesz przeinstalować sterowniki.
History: UObject::ProcessEvent <- (AGP_HUD Bridge.AGP_HUD, Function AGP.AGP_HUD.PostRender_Stage2) <- HUD Internal
Failure: FPlayerSceneNode::Render
To sie tyczy pamięci AGP sprawdź w biosie jaką masz ustawianą do gier musisz mieć co najmniej 128 Bo będzie problem
Jak wejdziesz do biosu to tej pamięci nie będzie widać wciśnij ctr+F1 i jak się nie mylę 3 od góry na dole będzie pokazane
Meithner
(Meithner)
23 Styczeń 2008 13:23
#9
MariuszListecki:
History: UObject::ProcessEvent <- (AGP_HUD Bridge.AGP_HUD, Function AGP.AGP_HUD.PostRender_Stage2) <- HUD Internal Failure: FPlayerSceneNode::Render To sie tyczy pamięci AGP sprawdź w biosie jaką masz ustawianą do gier musisz mieć co najmniej 128 Bo będzie problem Jak wejdziesz do biosu to tej pamięci nie będzie widać wciśnij ctr+F1 i jak się nie mylę 3 od góry na dole będzie pokazane
nie wiem czy to o to chodzi ale wszedlem w CHIPSET CONFIGURATION
i tam znalazlem to
AGP MODE Auto
AGP APERTURE SIZE 64MB
chodzi o te 64?? tu ma byc 128??